Plussa vai ei?

Mulla näytti toi apteekin oma ei herkkä vahvempaa ku pc. :D

ba0a30798f4521a4bb09f806f407d415

:-D

Pienitimantti, Mäkään en valitettavasti nää kun yhden viivan. Mikä dpo sulla on menossa? :)

tuolla aikasemmin jo kerroinkin mutta siis mullei km:n jälkeen oo tullut ollenkaan menkkoja (kp63). tänään soittoa uudestaan lääkäriin :-| .. testaillut oon "huvinvuoks" kun ei tässä tapahdu puoleen tai toiseen (raskaus/menkat) muutosta.

Tosiaan tänään sain primolut 10päivän kuurin että menkat lähtis käyntii ja tein nyt vielä r-testin varmuuden vuoksi kun niitä ei saa raskaana ottaa.. No? :-)
06e7f0545fc801fd3f69989e84b31445

Pienitimantti, hyyyyvin haalea viiva siin on, mut en osaa sanoa onko väriä :s

Pienitimantti näyttää viivanpaikalta. Et saanu verikoetta ?

Dolcetti onnea :)

Näen kyllä jotain viivantapaista, mutta onko väriaine kunnolla ehtinyt mennä loppuun kun hassusti jäänyt ylä- ja alalaitaan? Onko vahvistunu viiva kuvan oton jälkeen?

Näen kyllä jotain viivantapaista, mutta onko väriaine kunnolla ehtinyt mennä loppuun kun hassusti jäänyt ylä- ja alalaitaan? Onko vahvistunu viiva kuvan oton jälkeen?

juu on väriaine ehtiny mennä kunnolla loppuu, mul on näis testeis aina jääny tota tummaa väriä tollain tyhmästi.
ja en kattonu testiä näitten kuvien jälkee ku heitin roskiin (en viitti enään jäädä ihmetteleen testejä sen kummemmin ettei vaan tuu vääriä tuloksia) :-)

Tänään kp12 ja ultrassa käyty, kun tarkoitus tehdä inseminaatio tästä kierrosta. Siellä näkyi 2 follikkelia, toinen 15mm ja toinen 12mm. Jotain se lääkäri niistä mainitsi, mutta ihan meni ohi ja nyt vähän vaivaa. Viime kierrossa ovis tapahtui vasta kp22, mutta nyt ei ainakaan sinne asti mene. :) Tässä kierrossa käytössä myös Letrozol. Jospa pääsen minäkin testaamaan vihdoin ja viimein! Nyt vielä tikutellaan ovista ja toivotaan, että ei osu lauantaille. Jos osuu, niin inseminaatio ei onnistu tästä kierrosta :/

Taas jännät paikat. Tänään vasta dpo 10, mutta tokihan aloitin testailun jo dpo 8 :D Olin silloin näkevinäni jotain todella epäselvää varjojen varjo haamua tikussa. Siitä sitten vähän vahvistunut ja tänään sain tämän varjon napattua jopa kuvaan xD

http://aijaa.com/IgcC9l

Epäilyttää vaan, kun vuotanut eilisestä hieman vetistä ruskeaa vuotoa. Toivottavasti vain kiinnittymisestä tai lugeista johtuvaa...

Takaisin