Plussa vai ei?

Misu, En saa oikein kuvaa kun on niin hämärää. Mies näki myös viivan, on punaväriäkin mutta tooodella ohut. Huomenna testaan uudestaan niin laitan sitten kuvaa jos on jotain pällisteltävää! :)

Luin noista rfsu testeistäkin että joillekin antaa turhia viivanpaikkoja, mutta eikös viivanpaikan pitäisi olla väritön vai onko joku saanut näillä testeillä myös värillisiä viivanpaikkoja? Kertokoon..

Minäkin näen haamulaisen. Vahvistumisia. :)
Pitää äkkiä päästä kauppaan ostaan greippimehua! Esikoisen plussasin kanssa just greippimehu kierrolla.

Kp3/30 yk3

Itekkin kokeillu greippimehua parissa kierrossa. Paremmin on limis paksuuntunut kuin ilman. Punkkua tosin en ole kokeillut, mutta ehdottomasti harkintaan. Mihin sen pitäis tepsiä? Pidentään loppukiertoa vai? :)

Mikä on muuten paras greippimehu? Onko niitä edes muita kuin se rybb merkkinen harmaa purkki (100% täysmehutiivisteestä) ja tropicanan golden grapefruit (100% täysmehu)? Lisäksi onkohan sillä väliä onko mehutiivisteestä vai ei xD

Mä join tropicanaa, joka vissiin ainut merkki jonka mehu ei oo tiivisteestä.

Punkun pitäs helpottaa kiinnittymistä kun pistää veren kiertää ja joku toinenki hyöty oli mitä en muista.

Mäkään en punkusta tykkää mutta mitäpä sitä ei tekis tän prosessin eteen :D

Kyfi: Haha. Niin ja ainaki se vähentää hetkellisesti stressiä :)

Miitu, mä tein ainakin maanantaina rfsu:n testin ja sain ihan selkeän negan. En edes viivanpaikkaa havainnut valoa vastenkaan. Jospa ne olisi parantanut testejään ja sinulla näytti oikeaa plussaa. Toivotaan, että seuraavaan testiin vahvistuisi viiva.

Mulla ei menkkoja kuulu kp30 ja maanantaina testi oli vielä nega. Joten odotellaan.. Aamulla testaan, jos menkat ei oo alkanut.

Kyfi, Eihän kaikilla tummu niin nopeaa! Sain itsekin esikoisesta aika haaleitakin viivoja alkuun kun aloitin testaamaan niin ajoissa. Näen kyllä väriä myös. :)

Mä en päässyt vielä piinasta kun miehen piti tuoda testi mutta olikin kaupan hyllyt huutaneet tyhjää :grin

Kp21 ja ei vieläkään ovisplussaa..

Liitteet

• 1478085328562.jpg
    1478085328562.jpg
    38.6 KB · Katsottu: 242
Kyfi, älähän hättäile. Testit lähtee vahvistumaan 14-18 dpo ja siitä eteenpäin, ihan joka päivä ei kannata testata, koska noissa testien värimäärissä on eroja...
Rinkelijenni, mihinkä se sun ovis on kadonnu? ootteko kuitenkin talletellu?
Plussia ketjuun!

Kyfi minusta on ihan hyvä haamulainen vain 2h pidätyksellä. Odottele pvä tai pari niin kyllä varmasto vahvistuu.

Rinkelijenni toivotaan että ovis löytää paikallle pian.

Kyfi, Minäkin näen, on vahvistunut! :wink

Kp 22 ja viimein ovisplussa. :) Ensi kierrosta ois tarkoitus aloittaa yritys inseminaatioilla. Tässä kierrossa tikuttelin ovista ihan "muuten vaan", että näen mikä kp suunnilleen ovis tapahtuu :D

Liitteet

• 1478169228506.jpg
    1478169228506.jpg
    34.1 KB · Katsottu: 235
Takaisin