Plussa vai ei?

Alina16: En ole kokeillut vielä. Pitkään mietin ostanko apteekin oman vai Clear bluen ja päädyin sitten jälkimmäiseen. Täytynee huomiseksi käydä hakeen sellainen, ellei sitten tänään pääse verikokeisiin. En viitsisi päiväpissasta testailla, kun noi aamutikutkin on noin haileita.
Ja niin ihana kuulla positiivisia sanoja, kun itse on jo ihan maassa täällä, eikä kehtais miehellekään kokoajan asiaa vatvoa :D Ihana tietää, että täällä ihmisiä kiinnostaa aihe ja sen pohtiminen, eikä ole yksin asioiden kanssa :)

Miitu miten musta näytti et viiva ois vahvistunut ?

Diann kokeile pregcheckiä? Mä oon ymmärtäny et toi digi ei oo ihan niin herkkä ?

Diann: Mun silmiin kyllä erottuu selkeästi viiva. Mulla kans kävi niin, että testasin dpo11 liuskatestillä ja tuloksena oli viiva, mutta aika haalea. Seuraavana päivänä testasin apteekin testillä ja tuloksella oli ihan selkeä plussa. :) Varovaiset onnittelut täältä.:happy:
Ja täällä on kyllä niin mahtavaa se, että saa ihan ääneen pohtia asioita jotka askarruttavat ja tää vertaistuki on ainakin omasta mielestä ihan parasta. :Heartred

Miitu: Minusta myös tuo viiva on vahvistunut. :happy: Testailehan uudestaan, josko se siitä vielä vahvistuis kunnolla.:)

Puhallan täältä hurjasti plussatuulia! :)

Kyllä siellä Diannilla viiva näkyy, mutta Sofin testit on valitettavan kuuluisia pinkeistä viivanpaikoistaan :sad001 Toivotaan kuitenkin, että sinulla se merkitsisi sitä itseään :Heartred

Kyfi, jaa-a, kyllähän tuohon punaväritestiin pitäis punainen toinen viiva kehittyä. No, jos ei vuotoa on toivoa. Monilla eka plussa näyttäytyy vasta 18 dpo.

Kyfi, Minä oon näkevinäni punaista! :)

Minustakin CB on tummunut, mutta miksi sitten muut näyttäisi negaa.. Eilen luin kauhiasti juttuja noista sinisistä testeistä ja niiden valheellisista positiivisista. Yksi nainen sanoi että oli soittanut Clearbluelle josta oli sanottu ettei hän ole pätevä testaamaan heidän testeillään, kun saa noita vaaleita ns. haamuviivoja ja kehoittivat vaihtamaan suosiolla merkkiä. Onkohan tämä minunkin kohdalla haha :grin

Aamulla tein viimeisen CB, kun oli sellainen 3 kpl paketti (viiva tuli heti näkyviin ja oli mielestäni tummempi kuin aiempi) Mies saa tänään hakea työmatkalla jonkun muun testin niin josko saisi selvyyttä asiaan. :)

Kyfi musta siinä näkyy haamulainen, vahvistumista! :)

Miitu toivotaan, että seuraava testi näyttää jo vahvempaa. Millä muilla testeillä oot testannut?

Soitin lääkärille. Hän ei oikein sanonut mitään varmuudella, mutta sain lähetteen verikokeeseen huomiseksi. Lugeja kannattaa kuulemma vielä jatkaa.

Pepe, Testasin rfsu liuskoilla, mutta ne oli negaa. Mulla niillä testattu nega on aina ollut myöskin nega että sinänsä luotan kyllä. :)

Aamulla testattu apteekin omalla ja sofilla nega. Tais olla vaan myöhäinen kiinnittymisyritys tai sit eka sofin testeistä mikä toimi. :( jätän tänään luget pois ja ei muuta kun menkkoja ootteleen.

Muokattu viimeksi:
Onneksi näihin pettymyksiin turtuu, vaikka kyllähän se aina silti satuttaa. Sitä enemmän, mitä enemmän on ehtinyt innostua. Täytyy ajatella kuitenkin positiivisesti ja ens kierrolla varmasti tärppää ;)

Takaisin