Plussa vai ei?

Nyt laitoin eri tavalla. Näkyykö ?

Muokattu viimeksi:
Diann jotain siellä näkyy! [emoji5]

Niin minäkin ajattelin että pieni haamunen siellä on. Alan vaan olla vainoharhainen näiden viivanpaikkojen ja haamujen suhteen etten millään voi uskoa jos tuolta oikea viiva olisi muodostumassa :) ja heitin jo kaikki toiveeni kun dpo 15 oli puhdas nega.

Diann, hailakan viivan näen. Ehkä sulla oli ovis myöhemmin kuin luulet tai sulla nousee hormonit hitaasti. Parin päivän päästä voisi näkyä jo paremmin. Pidetään peukkuja!

Niin ja moi kaikille, saanko liittyä seuraan kommentoimaan? En itse vielä piinaile tai yritä mutta musta viivojen tiirailu on hauskaa :)

Toffee:

Kävin ultrassa kp 12 ja illalla oli kovat kivut ja limat, joten melko varma olen ovulaation ajankodasta. Tuota hormoonien hitautta epäilen itsekin, jos siis testeissä ei ole vikaa ja näytä ihan mitä sattuu :D

Apua kaivataan! Onko mun tämän päiväinen ovistesti tummunut eiliseen verrattuna? Alempi on uusin. Eiliseen testiin onnistuin sotkemaan merkkaustussia ja onnistuin myös kastelemaan sen...:hilarious:

Liitteet

• 20161030_140215-1.jpg
    20161030_140215-1.jpg
    307.6 KB · Katsottu: 271
Aloitettiin talletus jo kp7 :) viimeksi eilen tuli "urheiltua" ja vielä tänään ois tarkotus.

Mun on pakko päivittää tänne tuosta Clearbluesta, että samanlaista hailakkaa viivaa antaa edelleen. Luin että antaa tosiaan vääriä plussia joten en ko. testiin luota enää lainkaan! Nega kumminkin testattu eilen liuskatestillä.

MUTTA mulla on ollut nyt melkoisia menkkajomoja jo muutamana päivänä.. Vielä en aivan täysin heitä toiveitani siis roskiin.

Liitteet

• 20161030_201926.jpg
    20161030_201926.jpg
    400.8 KB · Katsottu: 486
Täällä ilmottautuu uusi himotikuttelija :)

Taustaa: Lapsia ennestään 2. Tyttö 07 ja poika 09. Avioero ja nyt uusi kumppani ollut reilu 2 vuotta.

Viime joulukuussa päätös ottaa kierukka pois. Ei onnistunut yksityisellä eikä kunnallisella tuosta vaan, vaan jouduin nukutukseen (ajan sain vasta toukokuuksi) jossa se sitten saatiin pois.

Ppiston jälkeen menkkoja ei tullut vaan plussasin juhannuksena. Tuloksena kkm viikolla 8.

Sain tyhjennyslääkkeet ja ylläri, ne ei tehonnu vaan taas nukutukseen ja kaavintaan.

Nyt on sit muutamat kuukautiset kerenny olla. Lyhyt kierto 24-25 pv.

Nyt menossa kp 24/24-25. Oviksen tikutin 2 viikkoa sitten.

Testejä tehty jo viikko :D tänään roskishaamu joka siis näky punertavana valoo vasten.

Huoh, joutuu varmaan aamusta lähtee taas hakemaan lisää testejä..

Diann, ihan selkeät viivat! Varovaiset onnittelut!! :happy:

Miitu, toivottavasti olis kuitenkin tosi kyseessä :) Uutta testiä kehiin vaan!

Kyfi, laitahan kuvaa meillekkin tiirailtavaksi :wink Toivottavasti olis kyytiläinen matkassa.

Huoh. Digitaalinen clear blue ilmoitti tänään ei raskaana ja edelleen Sofin liuskatestit antaa samaa haamua kuin kolme pv sitten. Kannattaiskohan käydä verikokeessa vai lopettaa suosiolla Luget ja ootella menkkoja alkavaksi.

Diann, kannattaa käydä ottamassa verikokeet, ni tiedät ainakin tarviiko lopettaa luget. Nuo digitkään ei tietääkseni ihan kauheen herkkiä ja luotettavia ole, joten en vielä heittäisi kirvestä kaivoon :) Pidetään peukkuja viivojen vahvistumiselle.

Kiitos Alina16 tsempistä. :) Soitan varmaan tänään omalle lääkärille ja kyselen vielä mielipidettä. Ois kyllä oman mielenrauhan kannalta mukava saada ne verikokeet. Tässä vielä linkit tämän päivän tikkuun :D

http://aijaa.com/PmR8qr

Tässä alemmassa kuvassa näkee ehkä, että haamu alkaa muodostuun jo kastuessaan.

http://aijaa.com/MZHQSe

Ja viimeisenä kuva avatusta digistä, vaikka tästä ei varmasti mitään voikaan päätellä.

http://aijaa.com/ZukDtC

Muokattu viimeksi:
Diann, kyllä siellä jotain haamua kurkistelee ihan selkeästi. Oletko kokeillut vielä apteekin r-testillä? Mulla kans ekassa raskaudessa nuo liuskat näytti tosi hailakkaa haamua pitkään ja kun tein apteekin testin, ni näkyi jo selvempi viiva.

Takaisin