Plussa vai ei?

Oi Pinjuli, minä näen viivan ja väriäkin! Vahvistumisia :)

Miksen mää nää!!! Oon sokea! Lisää testikuvia Pinjuli! Annoit mulle just toivoa, että ehkä mullaki hcg nousee hitaasti!

Hih <3 Oli pakko käydä ostamassa miehelle pullo hyvää rommia, sanoin että sen saa sitten avata kun asia on varmistettu :)
Nyt tuntuu vähän menkkamaista jomottelua mutta toisaalta tuo olis kyllä ihan normaalia raskaudessakin, mulla oli menkkamainen olo koko alkuraskauden viimeksi. Ja ei siis sellaista samanlaista jomottelua kun menkoissa, en osaa selittää mutta tuttu tunne kun tästä alaselkäsärystä kärsin niin kauan edellisessä raskaudessa.
Nyt ootan että kerkeis tuolla rakossa taas hetken olemaan tavaraa ja testaan vielä uudestaan ettei toi testi vaan olisi maanantaikappale!

P.S käytin just 41 euroa apteekkiin kun ostin niitä merkkejä sitten erilaisia, apteekkitäti katto vähän pitkään..... :D

Pinjuli, Ihanaa ihanaa! Jäämme jännäilemään. Toivottavasti mies saa konjakin korkattua eli aihetta juhlaan. :wink

Hymyilyttää, voi kun tää nyt olisi ollut näin helppoa! Laskin niin LA olisi 2.7 (oli pakko käydä katsomassa jo nyt vaikka varmuutta ei ole) ja olisin nyt rv 4+3. Tyyppi kuitenkin varmaan putkahtaisi maailmaan kesäkuun puolella kun meinaan vaatia käynnistyksen sitten, en aio ottaa yhtään ylimääräistä riskiä jottei tästäkin (siis jos "tätä" edes on..) tulisi enkeli.

Pinjuli kyllä tossa on selkeä haalea viiva minusta! <3 clearbluessa ei näy mitään mutta ne ei oo kovin herkkiä!

Mä soitan huomenna neuvolaan ja vaadin sen verikokeen. Vaikka jotenkin varma olo, oli jo viikko sitten sillon kun maitoa rupes pukkaamaan. Nyt mietin että oiskohan ollut kyse silloin kiinnittymisestä :)

clearbluetko ei oo nii herkkiä siis? tein semmoseen digiin aamulla negan ja tosiaa menkat myöhässä...pitäskö kokeilla johonki toiseen testiin vai oottelisko suosiolla viikonloppuun :nailbiting:

jaaaa googletin. pitäs olla herkkä. eli odotellaan odotellaan siis vielä. huoh :○

Pitäis olla joo, mutta mulla näytti negaa vaikka pc ja one step kirkas plussa. Myös viikot digissä laahas paikallaan. Neuvolasta ei suositeltu clearbluen digejä ainakaan, koska eivät ole järin herkkiä vaikka niin väitetään ja sama testihän normi clearikin on. Mä tekisin kyl jonkun toisen testin tai jos malttia löytyy niin odottelet sinne viikonloppuun. Mulla tuli digiin raskaana 2-3 vasta kun menkat oli myöhässä 6pv! Sitä ennen näytti negaa ja muut testit kyllä plussaa.

Okei! kiitos! Tuo vähä toivoa!:happy: Menkka juilia ollu viikon ja maanantaille ootin niitä vaa ei oo vielä näkyny. Täytyy käydä huomenna ostaan uus testi jossei mitään näy eikä kuulu ennen sitä. :D

Takaisin