Plussa vai ei?

Onko tämä nyt plussa vai viivanpaikka? Dpo 9 (kamera suttaa pahasti, luonnossa hyvinkin selkeä mutta haalea)

Liitteet

• 1475904505913.jpg
    1475904505913.jpg
    33.5 KB · Katsottu: 362
Nuuska76 haamulaiselle vahvistumista! :Heartpink
Täällä pölhö testas eilen rfsun testin ja sai käyttää todellisia viivalaseja ja kuvankäsittelyä...
IMG_2581.jpg

Mikä pettymys!
Onneks tän aamunen testi nostatti taas vähän fiiliksiä!:)
IMG_2596.JPG

Päivikki kp26/29 dpo12,oviksesta mutu tuntumalla.

Täpinöissäni täällä mietin että kuinka aikaisin digit antaa postiivisen tuloksen? Tänään siis tosiaan dpo 9, ja te ootte kaikki sanonu että sain plussan tolla pc-llä , eli uskallanko samoin tein törsätä digiin? :D

Nuska, en vielä suosittelis digiä tuhlaamaan koska se ei oo kovin herkkä ja antaa melko pitkään negaa..

Nenna:n kanssa samaa mieltä, en suosittele vielä tekemään. Mä sain negan vielä dpo9 vaikka pc anto jo plussaa. Dpo13 sainkin sit jo raskaana 2-3! Suosittelen malttamaan vielä pari päivää!! :)

Mä tekisin digin sinä päivänä ku menkkojen pitäis alkaa. Oon aina tehny sinä päivänä ja plussaa jo näyttäny. Eli joku dpo13-14

Nuskalle ja Päivikille onnittelut,molemmissa selkeät viivaset :Heartred
Murkku: Koska testaat seuraavaksi?
).( Ajattelin tehdä aamulla digin,ja kas eihän se koko vekotin suostunut toimintaan. :angryfire Kuvat siitä napsin ehjänä että jälleenmyyjä saa palautetta..sittenhän avasin sen näppärärästi ja viivoja tulkkasin että odotetusti edelleen 2-3.

Ei kuuluis muurahainen, mulla oli joskus 4+ viikoilla vasta vahvoja viivoja :) älä huoli, kyllä se siitä vielä tummuu!

muurahainen, Minulla pc liuska ei hirveästi tummempaa viivaa antanut vielä myöhäisimmilläkään dpo:illa, vaikka muissa testeissä komeili jo todella vahvat viivat. :)

Takaisin