Plussa vai ei?

Timbe, tässä äskeinen testi. :D
ImageUploadedByVau Foorumi1475850130.864440.jpg

Muurahainen 3+4 (pp8, dpo11)

Hienosti vahvistuu murkku!

Mulla tänään dpo 10 ja nega testattu :( jotenkin on ollu oviksesta lähtien sellainen olo että tää ois meidän kierto miehellekkin sanoin että uskon että nyt onnistuu. Kylläpä tiputaan korkealta taas varmaan ku ei oo mitään oireitakaan.. :( tai no jäätävä kylmä koko ajan niin kuin esikoisen aikaan mutta nyt johtuu varmasti vaan hampaiden repimisestä.

Esikko, pahoittelut negasta! :( toi kylmäolo vaikuttaisi kyllä hyvältä, itellä oli alkuviikosta ihme palelutärinäkohtauksia... voi kumpa se siitä vielä muuttuisi. <3

Ja esikko, jos ei vaan vielä näy testeissä? Pahoittelut negasta kuitenkin.

Esikko, pahoittelut negasta! :( toi kylmäolo vaikuttaisi kyllä hyvältä, itellä oli alkuviikosta ihme palelutärinäkohtauksia... voi kumpa se siitä vielä muuttuisi. <3
Mulla oli koko alkuraskaus ihan järkyttäviä palelukohtauksia.. Alko jossain dpo9-10 hujakoilla ja kesti sen 3kk... Yöllä sai kaivaa tuplapeitot ja kollariasun päälle. Mä oon muutenkin kauhee vilukissa ni hitto oli kyl kauheeta!

Pilvilinna joo on ja huomasin että dpo onkin vasta 9 :D ja tosta palelusta nii just on tollasia että yhtäkkiä on tosi kylmä ja ihan tärisyttää ja kohta on loppuu ??? Aattelin että johtus tästä kun yht äkkiä on tullu kylmät kelit ja nuo hampaanpoistot. Voishan se olla hyväkin merkki mutta muita oireita ei ole ja ei ees haamua :(

Esikko ja jennyhannele, just tollasia mullakin ja sit tosiaan tartti sen toisen peiton päälle et selvis siitä tärinästä. Mä en siis yleensä palele, mut tässä on nyt muutama viikko menty jo villasukilla... :D

Timbe, todellakin testaan huomen aamulla taas :)

Okei voiko näissä olla eroja vielä raskauksien välillä? Muistan esikosta että sain juosta pissillä ja tissit oli todella kipeät ja palelti ennen plussaa :D

Voi, mutta mulla ei oo pätenyt toi erilaisuus ollenkaan! Aina saanu Yrjötä. Vaik oon toivonut helpompaa raskautta nii ei. Että mulla on menny samal tapaa ja itseasiassa äidilläniki, mutta tiiän muutaman joilla on menny pojassa ja tytössä eri tavalla.

Viiva siinäkin näkyy <3 mulla ei herkkään testiin tullu aikoinaan kanssa tummaa viivaa (mitä odotin), mutta nuissa pc:n testeissä tummu viivat nätisti. Nyt paaaaaljon vauvaliimaa+tarrasukkia ja kaikkia mukaan että saatte tämän pienokaisen syliin asti! Laitahan kuvia tänne tai blogiin, mielellään seuraan viivojen vahvistumista :)!

Timbe, ostin eilen kolme pakettia pc:tä lisää, varmasti laittelen kuvia, mutta ehkä enempi tonne blogiin. :)

Alan siis sitä seuraamaan! Onnea vielä! Oon aina sillon tällön lukenut jostain keskustelusta juttujasi kun jäit raskaaksi -14 ryhmästä niin mieleen :) Nyt vaan pidetään peukut pystyssä :)

Takaisin