Plussa vai ei?

Mä soitin neuvolaan viikko plussaamisen jälkeen, viikkoja tais olla ekalla neuvola käynnillä muistaakseni 7+2 :) ja mä plussasin clearbluen digillä, viikon oli menkat melkein myöhässä, viikkoja 1-2 näky siinä. Mihkään muuhun liuska testiin en edes viivaa saanut :o

Fiorella kyllähän tuo plussa on! Yleensähän ohje on että plussaan luotetaan aina, vaikka toinen testi antaiskin negan just noiden herkkyyserojen takia. Testaile digillä muutaman päivän päästä uudestaan, josko tasot ois noussu tarpeeksi sillon. :) Onnea!

Kiitos teille vastauksista! Olo on kyllä hyvin raskautuneen oloinen: paineen tuntu kohdun seudulla, pissattaa, nälättää, väsyttää ja tunteet menee pikkasen ylikierroksilla
Ehkäpä olen vaan hätäisenä testaillut liian aikaisin, tänään KP 34/?.. Kierrot ovat olleet hyvin epäsäännölliset ja siksi tärppiin uskominen on ollut koetuksella. Testailut jatkuu taas alku viikosta, toivottavasti sitten saan digiinkin jotain näkyviin

Eilen testailin uudestaan samalla testillä haalean plussan, mutta valitettavasti runsas verenvuoto alkoi siitäkin huolimatta :sad001 Menkoista laskettuna vuoto alkoi 5+0 viikolla, mutta on tietenkin mahdollista että oli vielä varhaisempi vaihe menossa. Harmittaa kovasti, koska olen tänä vuonna toistamiseen samassa tilanteessa o_O Täytyy varmaan joka tapauksessa olla neuvomaan yhteyksissä, jos näistä kemiallisista/varhaisista km:sitä on tulossa tapa...

Tsemppiä muille piinailijoille! :happy:

Pahoittelut Fiorella. Niinkin selvästi se viiva tossa ekassa testissä näkyi. Hiton kurjalta se tuntuu, vaikka aikaisessa vaiheessa näin kävisikin. Kannattanee olla neuvolaan yhteydessä, jos ei tosiaan ensimmäinen kerta ollut.

Mulla ne laski toisen kemiallisen/varhaisen km myös alkaneeksi raskaudeksi ilmoittaessani siitä tämän onnistuneen plussauksen yhteydessä (en siis tuolloin soittanut, kun se tapahtui, ekasta ehdin jo varata neuvola-ajan). Nyt siis kortissa 3. raskaus, mutta 0 synnytystä toistaiseksi vielä...

Tosi kurjaa Fiorella :;( Kerkesitkö soittaa neuvolaan? Jos toinen kerta vuoden sisään, olis varmasti hyvä olla tiedoissa ylhäällä. Jos vielä näin kävis uudemman kerran! Tsemppiä.

Odottavan aika on pitkä. Kierto sekoilee, mutta edelleen myös negaa näytti 38/?. Nyt olen koittanut malttaa odottaa ennen seuraavaa testiä kun välillä kierto oli 45.

T
ImageUploadedByVau Foorumi1473677185.438606.jpg

Tein tänään jälleen uuden testin, päiväpissasta. Aiemmat ovat olleet (mitä viime vkolla tein) 10IU HCG/l, tämä testi oli 25IU HCG/l. Nyt voisin sanoa että melko selkeä tuo jo on.

Varasin pelon sekaisin tuntein tänään neuvolan, toivoin aikaa mahd myöhäiseksi että siellä varmasti jotain näkyisi jos on näkyäkseen. Sain ajan 12.10, siitä seuraavalla vkolla olisi jo seulonnat. Toivotaan että päästään jyvän kanssa sinne asti....

HannaMi, Kyllä on vahvat viivat, tarrasukkia pienelle! :)

Jesu, Vastailinkin toiseen ketjuun että sain pc:llä viivanpaikkoja ja tuo ei kyllä minusta sellaiselta näytä, vaan näen aavistuksen ehkä väriäkin. Vahvistumisia! :)

Viipsukalla siellä toinen viiva, tarrasukkia paljon pienelle matkaan. :Heartred

Mulla tosiaan ei oo viivanpaikoista tai haamuista mitään kokemuksia, muittenki testejä oon tihrustanu ku niitä on täällä foorumilla ollu ja monesti en nääkkään minkäänlaisia viivoja ennenku on oikiasti punanen, niinku viipsukalla on! Sen takia tuo oma arveluttaa ku en oikeen ollu varma onko siinä sitä väriä :) Mutta hyvältähän tuo sitte vaikuttais jos te näätte siinä väriäkin! Pittää sitä varmaan kuitenki vielä uus testi tehä joku päivä ennenku uskaltaa iloita. :grin

HannaMi:llä kunnon viivat jo :Heartred

Laitan tännekkin kuvan omasta testistä niin saahaan kaikki yhessä tihrustella. Mää arvon onko tässä väriä vai onko vaan viivanpaikka. o_O
Mun eka plussa näytti dpo8 tolta, pcn testillä tein. Viivoille vahvistumista! :)

Takaisin