Plussa vai ei?

Huomenta naiset!

Noniin! Kyllä tää toistaseks vahvistumaan päin kovin on! Voe elämä. :) Nyt ehkä dpo 11 tai 12.. Ihan vielä en rupee hyppimään tasajalkaa mut lupaavalta näyttää! <3 Alhaalta ylöspäin tähän päivään, eka testi siis maanantaina tehty.

Mulla on kohdussa kokoajan sellai jomotus et menkat alkais, pelottavaa mut kuuluu vissiin asiaan? Minkälaisia varhaisen vaiheen oireita teillä on/on ollu? Nyt sitä toki seuraa kaikkia oireita oikei tarkasti mut oletteko huomannu mitään erikoista? Mun mielestä tässä on menty vähän niinku normi pms oireilla, mitä nyt naamassa joku viisisataa finniä ylimäärästä mut voi toki sekin johtua jostain muusta... :D

ImageUploadedByVau Foorumi1473219348.698460.jpg

HannaMi menkkajomot on normaaleja alkuraskaudessa. Mulla on niitä vieläki ja nyt on rv 15+1. Niitä menkkajomoja tulee myös loppuraskaudessa ja ovat supistuksia. :)

Mulla ei ollut missään vaiheessa raskautta menkkajomoja ollenkaan, mut kaikki on yksilöitä! :) mä vaan jotenkin tunsin sen et nyt oon raskaana :D (rv 35+3)

HannaMi, mulla alko noin viikko oviksesta semmonen lievä pistely tai vihlonta kohdun seutuvilla. Ei varsinaisesti sellasta menkkajomotusta ollenkaan, vaan ihan semmosta pientä pistelyä. Rinnat mulla alko turvota varmaan heti oviksesta ja on edelleenkin (tänään 5+0) kuin silikonit konsanaan :grin Muita oireita ei oo oikeastaan ollenkaan vielä. Oloja odotellessa :wtf:

Heippa kanssasisaret! Täällä on tehty eilen aamulla tämmönen hyvinkin selkeä positiivinen testi, testinä siis clearbluen plus. Mutta tänä aamuna digiversio sanoi että not pregnant! Siis mitä ihmettä??!! Olenko mie vaiko enkö mie ole raskaana? Ompa turhauttavaa jos pitää taas lähteä ostamaan lisää testejä....

Liitteet

• IMG_20160908_195010.jpg
    IMG_20160908_195010.jpg
    587.3 KB · Katsottu: 375
Fiorella, ohhoh! Aika selvähän tuo sun plussa on. Ei auta, kuin hakea uusi testi ja ylihuomenna tarkistaa tilanne. Digitestit ei kuulema ole herkimmästä päästä, mutta onhan tuohon tilanteeseen selvyys saatava! Tsempit!!

Fiorella mä suosittelen, että otat neuvolaan yhteyden ja pyydät päästä hcg verikokeisiin. Siitä saat ainaki varman tuloksen, jos noi kotona tehdyt testit osa antaa plussaa ja osa negaa. Mut kyllä toi selvä plussa munki mielestä on kyllä, mä sain esikoisesta ja tästä raskaudesta samanlaiset ja siis sama testi kyseessä.

Fiorella Digi testit ei ole kovin herkkiä toisin kun normitestit. Minä uskon ainakin että ihan luotettava on toi sun selkeä plussa! :)

Fiorella, mä sain digiin raskaana 1-2vkoa vasta kun menkat oli kokonaisen VIIKON myöhässä! Parin päivän päästä sit pärähtiki jo 2-3 :) Ja eka testaus oli tuo digi kun plussa oli ylläri eli ei muita testejä vertauksessa. Luottaisin tuohon ei-digiin kyllä :happy:

Fiorella joo, mäkin testaisin ihan vaikka apteekin herkällä testillä parin päivän päästä uudestaan. :)

Mulla on kamala pakkomielle testata jatkuvasti uudestaan että tiedän raskauden kokoajan jatkuvan. Onko kuvassa teidän mielestä ylin testi tummempi kuin alempi? Välissä siis kaksi päivää, tänään aamulla ja toissa aamuna. En myöskään uskalla soittaa neuvolaan tai oikeastaan edes puhua asiasta ääneen kun tuntuu että aiemmin aina silloin lähtenyt asiat menemään huonosti. :( Kevään km kummittelee vielä vahvasti.
ImageUploadedByVau Foorumi1473408811.339768.jpg
Milloin viimeistään pitää ottaa yhteys neuvolaan?

HannaMi, minusta nuo näyttää aika samalta. Testitikkua ei voi verrata toiseen, koska näissä on värimääräeroja. Kaikki näkemämme erot eivät ole hormonitasoista johtuvia.
Seulontaverikokeet tulee rv. 10, joten kannatan, että käyt neuvolassa esim. rv. 8 aikoihin, soittelemalla neuvolaan se selviää.

Mä soittaisin neuvolaan heti, koska jos sattuuki niin että menee kesken niin he kirjaavat sen sinne ylös sitten.
Se helpottaa sitten tulevaisuudessa hoitoihin pääsyä jne. Itse oon soittanu jokaisen plussauksen jälkeen neuvolaan. Neljä ekaa meni kesken ja kun ne kirjattiin sinne ylös niin sain viidenteen raskauteen tukilääkityksen joka meni loppuun. Nyt myös tähän sain saman lääkityksen.
Turha sitä keskenmenoa on pelätä kun et voi sille itse mitään jos niin käy. Oon ite tässä kuuden vuoden yrityksen aikana tullu hiukan tunteettomaks.

Vaikka toki ymmärrän sen pelon. Mutta koita kuitenkin olla rennolla mielellä. Tiedän, että on helpommin sanottu ku tehty.

HannaMi kyllä mä luottasin tuohon viivaan! :) Esikosta tuli mulle myös melko hentosia viivoja vain, ei yhtään samalaisia leffaviivoa kuten nyt. Onnea onnea kovasti plussasta! Samaa mieltä Mintukan kanssa että ehottomasti yhteys neuvolaan. :) Minä soitin jo neuvolaan heti ekasta plussasta! Täällä myös testailaan päivittäin, koska onhan se plussa odotuksen jälkeen vaan niin hiton ihana nähä siinä tikussa! :D

Djoo, kaipa se on nyt niin että raskaana olen kunnes toisin todistetaan. Pitäis yrittää höllätä hieman, on kyllä melkosen vaikeeta...

Ehkä soitan maanantaina sitten sinne neuvolaan. Kolmas kerta jo kun samalla asialla sinne soitan. Toivottavasti se olisi kolmas kerta joka toden sanoo. :)

Takaisin