Plussa vai ei?

Pahoittelut huonosta kuvasta. Ovistesti on näyttänyt tummaa jo useamman päivän, testiviiva siis yhtä tumma kuin kontrolli. Luin sitten jo että pco voisi oireilla näyttämällä plussaa monta päivää..

Mitä luulette, voisiko se näyttää vain tummaa ja kun tuo tämän päiväinen on tummimmista tummin niin olisikin se plussa? :shy:

Liitteet

• 20160813_143103.jpg
    20160813_143103.jpg
    369.3 KB · Katsottu: 275
Pahoittelut huonosta kuvasta. Ovistesti on näyttänyt tummaa jo useamman päivän, testiviiva siis yhtä tumma kuin kontrolli. Luin sitten jo että pco voisi oireilla näyttämällä plussaa monta päivää..

Mitä luulette, voisiko se näyttää vain tummaa ja kun tuo tämän päiväinen on tummimmista tummin niin olisikin se plussa? :shy:
Missä vaiheessa kiertoa meet? :) mulla näytti koko kierron aina haaleeta plussaa ja vastaavan lainen oli sit plussa kun sulla nyt tikussa. Raskautuessa näytti kans plussaa monta päivää ennenkun menkkojen piti alkaa.

jennyhannele, Ei oo kiertoo mulla. 9kk synnytyksestä ja odotan menkkoja alkaviksi tai plussaa kakkosesta. :)

Ovisoireita aloin bongata muutama kk sitten ja tämän takia olenkin tikutellut josko saisi vähän vihiä mitä kropassa tapahtuu, ihan mielenkiinnosta ja tosiaan kun toista lasta yritetään.

Kp 1, eipä se hailura meille plussaa tuonut... Tosin kyllähän mä sen arvasinkin...

Tjot-kierto 31 käynnistyi.

Miitu minä kans jo testaisin r-testillä, jos noin vahvan o-plussan sait eikä kierrosta havaintoo.:nailbiting: Minä sain nimittäin tollasen vahvan o-plussan kun olin raskaana.:happy:

Miitu mulla myös oli esikoisesta ovistesti tollanen ja seuraavana päivänä plussasin! R-testiä vaan kehiin! :)

Päivitänpä nyt tännekkin, eli negaa näytti raskaustesti. Luulen että ihan ovista näytti testi nimittäin eilen tunsin selkeän vihlaisun oikealla munasarjoissa! Mahdollinen ovis hyödynnetty ja jäämme odottamaan näyttäisikö se raskaustesti sitten muutaman viikon päästä plussaa. :wink

Tuulia, plussahan se! Varovaiset onnittelut :)

Tuulia, Plussa minunkin silmään! :)

Takaisin