Plussa vai ei?

jojoba, ei kannata peräkkäisinä päivinä testata, pidä yks päivä väliä. Vaikka mä tiiän, että se on vaikeaa. :D

Voi nennalla ihan pian h-hetki käsillä ♡
Eikä jennyhannelellakaa kauaa oo! :)

Niemja, niinpä, kovin on äkkiä aika kulunut! Vielä äskenhän täälläkin tarjoilin omia haaleenhaaleita tikkujani josko joku olisi toisenkin viivan bongannut :P
Ihanaa aina kun täällä plussia tulee, kyllä ne vaan onnelliseksi ja toiveikkaaksi tekee :)

Joka toinen päivä kannattaisi vissiin vaan testata, periaatteessa, koska sinä aikana hcg tuplaantuu. Vaan kuka meistä malttaa?

Sain eilen jumitettua polven (vanha vamma) lenkillä, ja mies lähti sitten viemään autotonta naapuria kauppaan ilman mua. Soitti perään, että mitä tarvii tuoda, mutta sanoi, ettei kehtaa "vieraan" nähden sitä testiä ostaa. Ymmärrän hyvin, en minäkään vielä halua huudella asiasta. Kotiin päästyä kyseli, että kuinka myöhässä menkat on, ja minä jouduin toteamaan, että ei oikeastaan vielä edes ole. :hilarious: Miehellä alkaa torstain jälkeen lomat, ja koitetaan odotella sinne saakka. Ei muuten tule onnistumaan sen yhden haamulaisen jälkeen! :bounce

Todellakin menkkajomotus voi olla merkki raskaudesta. Muistan kun ensimmäistä odotin niin alussa luulin että mulla on kohtusyöpä koska oli niin kamalat kivut että yölläkin heräsin niitä märisemään :O
Sitten kun raskaus varmistui niin olin varma että se on jossain tyyliin väärässä paikassa kun oli niin kipuja mutta ultralla varmistettiin että oikeassa paikassa oli.

Tää taitaa lopettaa nyt stressaamisen :) tänää dpo14 ja aika vahvat viivat jo :happy: menkkamaiset kivut jatkuu mut muuta ei oo.. olisin varmaan vieläkin autuaan tietämätön mahdollisesta raskaudesta jos en ois huvikseen testannu:rolleyes:

Liitteet

• 2016-08-10 06.24.18.jpg
    2016-08-10 06.24.18.jpg
    403.4 KB · Katsottu: 376
Onnittelut Jojoba plussasta! :)

Täällä taas pc:llä joku ihme viiva. Kuvassa kaksi testiä, toisessa ei viivaa ja toisessa joku viivanpaikka tms kai. Äh hitto kun huononi kuvanlaatu taas kun pienensi ja laitto koneelle :/ Luonnossa viiva on ihan selkee tossa ylemmässä, ja reunat on erilaiset kun yleensä viivanpaikoissa, mut eipä se tossa kuvassa näy :(

Liitteet

• IMG_20160811_133946.jpg
    IMG_20160811_133946.jpg
    912.2 KB · Katsottu: 364
Mami onko nuo samaan aikaan tehtyjä? Kyllä miusta tossa ylemmässä on ihan punaista väriä! Itse saanut vaan harmaita viivanpaikkoja..

Jojoballe onnea!

Mami, mie oisin taipuvainen näkemään ylemmässä samanlaista viivaa ku miulla aikoinaa dpo14 testissä. Mikä dpo nyt? Toivottavasti vahvistuisi!❤

mannikka, ei kun toi selkee nega on pari päviää sitten tehty, vaikka silloin ainakaan ei ois pitäny vielä näkyä mutta tein just että voi sit vertailla :rolleyes: Dposta en oo varma kun oltiin mökillä ja en saanut plussaa kiinni kun, ei oikein helppoo tehdä siellä testejä kun on ulkohuussi :grin luulisin että nyt on 8-9 dpo vasta. Ja omaankin silmään ois punertavaa ja muutenkin erilainen kun yleensä ollu viivanpaikat. Voi kunpa vihdoin, viimekuussa tuli 2 vuotta yritystä täyteen.

Mami, toivotaan et jo huomenna näkys parempi viiva ;)

Mami91 jotai sielä näkyy mä tein vielä dpo 14 tollasta viivaa kunnes kävin lääkärissä nyt tollanen melkeen nähtävä viiva on 2v :) toivottavasti vahvistuu pian

Takaisin