Plussa vai ei?

Onko viivanpaikka vai toooosi haamu?

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    311.8 KB · Katsottu: 339
heidukka, Minun silmään näyttäisi haamuilta. :)

Heidukka, haamulta näyttää! Toivottavasti lähtee vahvistuun! :)

Juu sillon ku se km oli ni en saanu lähellekkään näin tummia viivoja, hyvä ku silmällä ees näki sillon.. nyt oireena oli vaan alavatsalla paineen tunnetta ja päätin huvikseen tehä näin parin tunnin pidätyksellä ja hieman shokkina pärähti noinkin vahvana :hilarious: ja nyt vasta dpo11 joten kerkiihän se täs viel muuttua :shifty:

Jojoba, nuo on tosi hyvät viivat sun dpo:hon nähden. Koita kaikesta huolimatta olla luottavainen. Ei selkeet viivat turhasta tuu, kaikkea hyvää tähän matkaan!!!

Heidukka, haamulta näyttäisi minun mielestäni :) Testaatko huomenna uudelleen?

Jojoballe onnea, hieno plussa!

Kiitos ♡ just tossa kolme viikkoo sit varasin vast lääkärille ajan tarkastukseen et kaikki kunnossa.. sen saa varmaan perua :joyful: tällein pessimistinä odotan kumminkin ens viikkoon ennen kun perun ni ei tarvii sit uutta aikaa soitella jos tää oli vaan väärä hälytys :shifty: :angelic:

Jojoba, ymmärrän. Mä olin melkein paniikissa, kun piti varata aika neuvolaan - eka kertaa ikinä (kaksi perseelleen mennyttä keissiä takana). Taisin väristä kuin haavan lehti siellä viikolla 10, vaikka kahdesti olin käynyt ultrassa. Niin vaan on vauva pysynyt matkassa viikolle 26 :)

Ehkä en uskalla nuolasta ennen kun tipahtaa.. laskinki et on tänään jo dpo13 ja aamulla tein testin.. haaleempi ku eilinen päivä testi ja mahakin kipee.. ehkä ootan vaan kiltisti ens viikkoon onko vuodot alkanu.. varsinki ku tuo rupee haalenemaan niinku viime kerrallakin :sad001

Eli ylin eilinen ja alin tän aamun.

Liitteet

• 2016-08-09 07.18.32.jpg
    2016-08-09 07.18.32.jpg
    349.9 KB · Katsottu: 390
Jojoba mulla ainaki sillon vaihteli testissä se tummuus paljonki ja sit päätinki et on aika lakat testaamasta vaik kyl mä siitä viel viikon pääst tein testin ja siit ei jääny epäilystäkään etteikö ois tummat viivat ;)

Nyt rentoudut muutamaks päiväks (ei helppoa) ja teet mukavia juttuja ♡

Tää alkuun haalistunu viiva on viikolla 34+2 :)

Jojoba kuivunutta ja märkää ei kannata kyllä verrata keskenään! :/ ja ei tuo silti ole mielestäni vaalentunut ja tummuakkaan sen ei yhdessä päivässä tarvii vaan joka toinen-kolmas päivä :) ja mitä kipuihin tulee mulla koski esikoisen aikaan alamahaan ja selkään niin ennakoivasti ja kovasti että olin ihan varma jostain Megarunsaista menkoista yms :D tsemppiä <3

Samaa mieltä Jojoban ja Maiskukan kanssa. Menkkajomot on ihan normaali alkuraskausoire, sitä voi kestää useamman viikon. Parasta onnea matkaan ja koita pysyä tyynenä kuitenkin.
Plussia ketjuun!

Mä oon kans samoilla linjoilla ylempien kanssa, mulla oli ekat raskausoireet ihan kauheet menkkajomot. Siis olin ihan varma kans, et jotkut vuosisadan menkat alkamassa ja nää jomot mulla kesti jonnekkin viikoille 15+ ja palasi nyt 30+ tienoilla. Koita rentoutua ja testaa loppuviikosta uudemman kerran, niin näet paremmin muutoksen :) Onnea plussasta nyt kuitenkin!!

Jennyhannele ja jäbä rv36+5 <3

Jojoba, komppaan ylempiä, tavattoman kovatkin menkkajomot kuuluu asiaan, itselläni menkkajomot vei paristi jopa jalat alta rv4-> ja tässä sitä porskutellaan rv39+3 :) onnea haaleasta plussasta siis!

Kai tässä täytyy sit vaan rauhottua ja odotella :angelic: varjostaa vaan se km sillon toukokuussa.. ja ku oireita ei oo muutakun vatsakipu.. eli varovaiset kiitokset :happy:

Takaisin