Plussa vai ei?

Pienitimantti kyllä siinä haamu näkyy! Mulla vaan tulee aina pcn testeihin jtn viivoja :( mutta yleensä ei vissiin tuu :) pumpulii haamu meinaa sitä että on niin haalea viiva että se just ja just näkyy :D

Hyvä että muutkin näkee sen ! :-D mä oon testaillu noilla pc testeillä jo monta kuukautta ja mullei oo ikinä tullu tuommosta "haamua" edes, jännittävää :-) aamua odotellessa :-s

Tule sit heti kuvaa laittaa! Täällä tuskainen kun ite ei pääse vielä pitkään aikaan testaa niin muiden jännät paikat helpottaa tuskaa :D mä en saanu ovis plussaa tässä kierrossa vissiin :( tosin viime viikonloppuna ei ollu testejä... Tänään taas terolut kuuri alkaa.

Vähä tää helpottaa oloa ja ihan älyttömän hyvä mieli kun toiset saa vaikka niitä haamuja!! :) onnee plussanneille täälä vielä parin viikon odotus testaamiseen

Ja hei kaikille jotka painii ovis testejen kanssa jotka aina antaa vahvoja viivoja joita on vaikea tulkita ostakaa perhosilta testit! Täältä sain vinkin ja ostin sieltä niin kerrankin saan melkein tyhjiä testejä! :) tosin en tiedä vielä näyttääkö oviksen ees mutta ollen tyytyväinen tähän että ei aina saa epäillä että nytkö se ovis jo on :D

5a38655dcb0eba8613ba328cf8b4a7e3

En usko silmiäni :-D onko toi nyt sitte plussa?

Avvi ja pieni timantti onnittelut teille ja oikein onnellista odotusta <3 pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin ^_^

Avvi onnea!

Pienitimantti vahvistumisia viivalle!

Onnea kaikille plussanneille :3some
Itse taustalla pyörinyt ja seurannut palstoja, välillä joissain ketjuissa kirjoitellutkin. Kohta vuosi yritystä ja saavutuksina 1 kkm ja 1 kohdunulkoinen...:sad001
Oviksen metsästystä olen harrastanut liuskoilla ja Clearbluen digitesteillä. Kyllä taitaa olla niin kuin tuossa aiemmin itse ja muutkin ootte kirjoitellut, että digiin luottaminen ehkä järkevintä. Eilen digillä hymynaama ja samasta pisusta testiviiva haaleampi kuin kontrolliviiva, eli en olis plussaksi liuskatestiä tulkinnut. Laitoin eilen kuvaakin tähän ketjuun. Mut nyt tänään kp 14 liuskatesti näyttää tältä:
http://aijaa.com/kWDwCg
Tarkoittaakohan tuo että ovis ois näillä näppäimillä? o_O

Kyllä mä tuon ovisplussaksi tulkitsisin!:)

Onnea plussanneille!

Täällä vasta kp 8. Tallettelut aloitettu joka toisen päivän taktiikalla. Tilasin perhosilta ovisliuskoja joten täällä kanssa kohta alkaa oviksen metsästys!:grin

Avville onnittelut plussasta! ♡

Pienelletimantille myös onnea ja toivotaan viivan vahvistumista! (:

Miumau, Minäkin sanoisin että ovisplussa!

Angii, Jännät paikat siis siellä, onnea tähän kiertoon ja talletteluihin. Toivotaan että se plussa sieltä pärähtää! :wink

Onnea plussanneille!!
MiuMaulla on hieno ovisplussa. Tuosta päätellen ovuloit huomenna. Tänään toimintaa :)

2016-07-31_19.26.12.jpg

Äh ollakko vai eikö olla. Rasittavia nää raskauskeijun one stepit, melkeen testi aika menee ennenku väri on tasottunu.

Valitettavasti en näe Rillen testissä mitään, josko se sieltä vahvistuu esim. huomenna? :happy119

Omanapaa vielä; hämmentävää kun eilen Clearbluen digitaalinen ovistesti näytti hymynaamaa, samasta pissasta kontrolliviivaa haaleempi testiviiva liuskatestiin. Ja tänään liuskatestis oikein vahva testiviiva, vahvempi kuin kontrolliviiva. Oon luullu että digitestit ei oo niin herkkiä... En tiä, ehkä turha pähkäillä, pääasia että ovisplussaa näyttäis! Ja hyödynnetty on kyllä eilen ja tänään, ja aiemmin täl viikolki...:sign19:love7

Rillen testissä en valitettavasti viivaa näe tai siis ei ainenkaan tänne asti näytölle näy. Jospa jo muutaman päivän päästä! (:

nuupalla aivan kuin haamuinen siellä olisi!

Takaisin