Plussa vai ei?

Rille on kyl sen verran epäselvä kuva, että mä en nää mitään. Mut jospa huomenna olis vahvempi viiva :)

Terhinaattorilla selkeä plussa onnea! :) rilellä en näe kyllä mitään kun on niin epäselvä kuva :( oletko uutta jo tehny? :)

Tänään ovistesti näytti taas tältä... Voiko se näyttää monta päivää noin tummaa? Ehkä se ovis ei vielä mennytkään vaikka niin luulin. :wink

Liitteet

• 20160727_145922-1.jpg
    20160727_145922-1.jpg
    659.7 KB · Katsottu: 287
Miitu, sanoisin, että toi on nyt vasta plussa. Se edellinen ei. Mulla oli edellisessä kierrossa samanlainen, kuin se sun edellinen testi ja lääkäri vahvisti ultran kanssa ettei ole ovulaatio.

Miitu: ovis testi voi näyttää useamman päivän plussaa mutta se eka vahva ovis plussa on se josta lasketaan... ootko muuten mistä päin...ei voi olla maailmassa montaa miitua :D

Jaa a, enpä nyt osaa sitten sanoa oliko tämän päivän tummempi vai not, kun täällä luonnonvalossa noita vertailin. :shifty:

Ja Uudeltamaalta olen, mutta nimimerkki on vaan jostain repäisty! :grin

Koskakohan uskaltaisin testata seuraavan kerran? :-D jännittää niin paljon!! Kuitenkin vasta vuorokausi mennyt tosta viime testistä..

Koskakohan uskaltaisin testata seuraavan kerran? :-D jännittää niin paljon!! Kuitenkin vasta vuorokausi mennyt tosta viime testistä..
Mulla viivat vahveni ainakin tosi nopeesti. Haamuplussasta seuraavana aamuna jo ihan vahva viiva oli! Testasin pregchekillä.

Hei kertokaa kokeneemmat tälle tyhmälle että mitä noi haamut oikein käytännössä tarkoittavat? Tai siis en oikein ymmärrä, että eikö testi näytä joko selkeästi plussaa (toista viivaa) tai sitten ei...? Olen selaillut tätä ketjua ja katsellut joitain laittamianne kuvia ja en näe monestakaan testistä kuin vain yhden viivan vaikka monet kommentoivatkin että "selvä haamu" ja "onnea" tms.. Tunnen oloni tällä hetkellä sekä tyhmäksi että sokeaksi :D

Pienitimantti kyllä siinä haamu näkyy! Mulla vaan tulee aina pcn testeihin jtn viivoja :( mutta yleensä ei vissiin tuu :) pumpulii haamu meinaa sitä että on niin haalea viiva että se just ja just näkyy :D

Takaisin