Plussa vai ei?

ce0982c0ddc4ceab9ddeaee71a643bd6

Dpo9. Otin varaslähdön. Näkyyks teiän mielest täs mitää :-)

Laitoin tämän jo tuonne toiseenkin ryhmään, mutta on niin hölmistynyt ja epätietoinen olo, että pistetään vielä tännekin. Dpo11 Sofi-testillä (25 mlU/ml) aamulla tehty ja haamua vähän lykkää. Eilen illalla testatessa ei näkynyt pienintäkään "viivanpaikkaa" tms.

Kaapissa olisi herkempikin testi (10 mlU/ml). Tekisinkö sen vielä tässä illalla? En pysty keskittymään mihinkään järjelliseen tällä hetkellä...

Tee illalla herkkä!! Mäkin nään tos kuvas haamuviivan :-) mistä muuten oot ostanut herkkiätestejä? En oo kaupassa täälläpäin törmännyt :-/

pienitimantti mää en nää, tai ehkä viivanpaikkaa vähän tossa tuijotellessa muka havaitsin...jospa siihen tummuisi viiva kunhan päivät etenee! :)

pienitimantti, Aivan kuin mun silmiin siinä jotain viivaista näkyisi..

Terhinaattori, Tuo on kyllä selkeä viiva! ♡

OMG Terhinaattori!!! se on plussa!!! You made it :hello2:hello2:hello2 tai siis sinä, miehesi ja sinun kehosi yms yms. Mutta kuitenkin, hurjasti onnea odotukseen <3 :flower

Onnea terhinaattori, viiva näkyy ihan pikkukuvastakin!
Miitu luulenpa että on, tosin en ole omaa ovista kertaakaan pongannut niin ei ole omakohtaista kokemusta :D näyttäisi minusta kuitenkin yhtä vahvalle kuin kontrolliviiva?

Onnea Terhinaattori!! :)

Ja kyllä tuo Miitun testi plussalta näyttäs!! Mullahan oli raskauskeijun ovistestejä missä ei viiva ollut kyllä yhtään niin tumma, kuin kontrolli. En olisi kyllä niitä plussaksi laskenut jos en olisi digillä saanut lisäksi hymynaamaa!

2016-07-25_21.28.31.jpg

Apua enhän minä malttanukkaan aamuun taas oottaa! Ihan hirveä kuvahan tämä on ja epäselvä, mutta laitoin nyt jos joku sattuu näkemään tooodella haalean viivan minkä itse epäilen näkeväni :)

Takaisin