Plussa vai ei?

Niemja oho o_O eli ei taida ihan hirveen herkkä olla? Tein meinaan testin päivällä joten kai sitä vois aamulla viel tehä.. vai pitäsköhän suosiolla hakee joku toinen.. meinaan tissit ollu jo viikon aivan jäätävän kipeet.. ja närästäny joka päivä.. olin melkein jo sata varma plussasta mut ei ni ei.

Jojoba suosittelen tuota precheckiä. :) antoi mulle ainaki selvän tuloksen. Mutta kannattaa viä aamulla testata!

Täällä ei taaskaan tärpänny ja kerta toisen perään nega testattu.. ekaa kertaa ostin rfsun liuska paketin.. ihmeen kauan meni et kokonaan oli testi alue vaalee, tottunu muita testei käyttää ni oli aika kumma.. muilla kokemuksia niistä?
Ja tosiaan ylihuomenna pitäis tädin saapua taas kerran.. :sad001

Mun kokemus RFSU:sta on kökkö. Negan pamautti vaikka 2 muuta testiä (pregcheck & first response) näytti haaleeta plussaa. Viikon päästä RFSU:ssa oli leffaviivat. Niin kauan ku täti on poissa, on toivoa! :winkTsempit!

Juu aamulla taas testattu ja negahan se tais olla. Aamusilmillä jaksanu sitä enempää jäädä tiirailee. Edelleenkin tissit kipeet ja pahenee vaan. Maha kyl kipeytyy joten viittais tätiin.. jos vaikka sattuis täti pysyy pois ni testaan uudemman kerran viikonloppuna ja jollain ihan muulla kun tolla.. ihme testi aikojakin antaa toi rfsu o_O tikkua pitää kastaa 5sek? Yleensä sanotaan et 10sek ja sit viiden minutin jälkeen pitäis testi kattoa ja viimestään kymmenen minuutin päästä.. eiks ne yleensä oo vähän lyhyempiä aikoja :nailbiting:

b262546da3b24a5639e8035449faf87d

Uskaltaako toivoa jo? :)

Mä olin tänään hcg verikokeessa arvo 1140. Uusi arvo otetaan maanantaina ja sitten pääsen polille ultraan tiistaina. Katsovat missä mennään kun noita vuotoja on enemmän tai vähemmän päivästä riippuen. Enimmäkseen ruskeeta tuhrua mutta olihan Mulla toi 5päivää kestänyt vuoto jota menkoiksi luulin mutta ei sitten Kai ollutkaan kun siitä kaksi viikkoa niin tuli vahva plussaa. Pitäkää hän peukkuja.

Toivotaan haaveissa vain että olis hyvin arvot noussu, mitkä viikot nyt olis? Tsemppiä!

Joo, toisaalta kuulostaa paljolta nuon pienille viikoille mutta vähältä nuon isoille viikoille. Toivottavasti maanantaina tai viimeistään tiistaina selviäis!

Raskaustestin testi viiva tummuu koko ajan ollen tänä aamuna tummempi kuin kontrolliviiva. On kyllä niin outoo...no tiistaina sitten ehkä Oon viisaampi. Ei kohta jaksaisi tätä epätietoisuutta.

Takaisin