Plussa vai ei?

Cascada, mulla on ollut niitä 10IU/ml herkkiä ja omalla kohdalla näyttänyt vain tosi tilanteen. Raskauskeijun ovistesteistä olen tykännyt myös.

f7262bf098f08993cced5c7978a0b39f

Ajattelin, että näyttääkö se helposti tommosia hailuroita? Nää ei oo aamulla tehty..

Jaa-a, vaikea sanoa. Toisille tulee haamulaisia, ja voisinpa toivoa että tuo ovistesti tulis räikeämmäksi parissa päivässä :)
Mulla tuli tämmöiset tulokset maaliskuussa, 14 dpo. Ylin siis Raskauskeijun ovistesti räikeällä plussalla ja nuo alemmat on muistaakseni Raskauskeijun ja Predictor early -raskaustestit.
ImageUploadedByVau Foorumi1468320013.467675.jpg

:D oon ehkä vähän hätäinen, täytyy odotella muutama päivä... nyt kp 27/32 ja tikutettu ovis kp 16.

Cascada, mä oon ehkä vähän hätäinen - mutta minusta tuo ovistesti "ei oo huono"!! Toivotaan, että saat hyviä uutisia 2-3 päivän päästä!

Eikö ovistesti voi "haamuilla" läpi kierron? Ja sit kun on ovis tai tärppi niin testiviiva on tummempi kuin kontrolliviiva? :rolleyes:

Päätinpä sitten pamauttaa äkkiä vielä apteekkiin että saan kuvaa teille haamulaisistani.
Kp 19 ja toihan on vähän tummunu aamusta :woot:
Mitä mieltä ootte tosta :oops:

Liitteet

• IMAG2010.jpg
    IMAG2010.jpg
    749.2 KB · Katsottu: 369
Tuossapa toinen kuva :oops:
Täälä sitten isäntä lähtee tänään reissuun mutta kaippa sitä pieni toivo on kun aamulla peitto heilui :oops:

Liitteet

• IMAG2011.jpg
    IMAG2011.jpg
    858.8 KB · Katsottu: 321
Täällä ei taaskaan tärpänny ja kerta toisen perään nega testattu.. ekaa kertaa ostin rfsun liuska paketin.. ihmeen kauan meni et kokonaan oli testi alue vaalee, tottunu muita testei käyttää ni oli aika kumma.. muilla kokemuksia niistä?
Ja tosiaan ylihuomenna pitäis tädin saapua taas kerran.. :sad001

Jojoba mä sain haalean haamun rfsulla dpo14 ku pcllä tuli jo ihan selkeä viiva dpo12.

Eiks kontrolliviiva oo tuo alempi ku tuossa on nuo nuolet johon päähän pissitään. Eli testi viiva on sillon tummempi eli plussa on.

Takaisin