Plussa vai ei?

Viipsukalla näkyy jotain! :)
Minä taas täällä pähkäilen ovistestejen kanssa :D onkohan tää plussa vai ei? Oireita ei kyllä ole lainkaan mutta voiko terolut kuuri jotenkin sekoittaa niitä tai antaa väärää ovisplussaa? Tällä hetkellä siis menossa neljäs päivä terokuuria:)
d1e7cd8d77ee68e4eee50008f2baa76c

Kultamarjalle onnittelut plussasta ja kaikille muillekin juuri plussanneille! ❤

Minulle sofi one step testit antaneet melkoista viivanpaikkaa, en siis luota ko. testiin ollenkaan. Olikohan aiemmin kun luin tältä palstalta että joku muukin näin sanoi? Tiedän noin 90% varmuudella että raskaana en ole tällä hetkellä, se olisi melkoinen mahdottomuus.

Minusta on ihana seurata teidän muiden testailuja ja jännäillä! :p (Toivottavasti pääsen pian liittymään seuraan.)

Kiitos!

Mulla noi one stepit menee sekasin. Onko ne sofi one stepit eri kuin raskauskeijun?

Haen varmaan digin vielä apteekista, mutta en epäile tuota plussaa kun oireita on jo ihan tarpeeksi asti...

Kultamarja, Kyllä tuo on ihan selvä plussa! :wink Mutta onhan niitä digin viikkojakin kiva katsella :grin (Itse myös varmistanut sillä)

Niin, enpäs muuten tiedä ovatko samoja, osaisiko joku viisaampi kertoa?

Paljon onnea plussanneille! :happy:

Raskauskeijun one stepit on eri testejä kuin Sofin one stepit. Itellä meni hermot Sofin kans kun anto ärsyttäviä haamuja / toivoviivoja vaikka raskaana en ollut. Pregcheck on mun suosikki, marketeista löytyy!

Plussa-onneja kaikille!

Ronjah, Juuri kuvailemiasi viivoja minäkin saanut. :mad: Pregcheckille täältäkin ääni! Ovat halpoja ja kaiken lisäksi luotettavia. En ole koskaan saanut haamuviivan tapaisiakaan näkyviin, paitsi raskaana. :wink

Tämä katosi hetkeksi matkojen ym vuoksi. Täällä tuli täti kyläileen kp 23 ja nyt uusi kierto, kp 18. Viikon ovista yrittänyt tikuttaa koska kierto on tosi lyhyt. Jatkuvaa haamua antaa joka päivä :/ alan oleen toivoni menettänyt tähän kiertoon täysin oviksen kanssa ja odottelen vaan uutta kiertoa josko sieltä sitten saisi pongattua.
Ovis testit yesno ja frtsu merkkiset. Onko muilla tollasia kokemuksia noista. Viimeksi noi yesno testit oli joko selkeä nega ja positiivinen :(

Niiskutin2016: Testaatko kerran vai kaksi päivässä, aamulla vai illalla? Mulla meinaan näytti plussan vaan iltapäivällä! Plussasta pari tuntia, oli jo hailuri viiva. Josko sullakin olis vaan todella nopea LH huippu, etkä saa siksi kiinni sitä tikkuun?
Mä käytin raskauskeijun one steppejä ja rfsu jos oli päässyt tilatut loppumaan. :) Tsemppiä, toivottavasti plussa tulisi tikkuun pian!

Niiskutin2016, mulla näyttänyt ovistestit melkein plussaa kp18 lähtien. Lopetin testaamisen viikon jälkeen kun mitään ei tapahtunut. Eilen alkoi yllättäen runsaampi valkovuoto ja tänään aamupäivällä sain kuin sainkin plussan ovistestiin. Tänään keskenmenon jälkeen kp27.

Takaisin