Plussa vai ei?

Testasin tänään kun oireita alkanut tulemaan. Kuukautisten pitäisi alkaa 10. Päivä joten vähän hättäilen. Mutta näkeekö ketään tässä haaleaa plussaa? Omat silmät näkee mutta pelkään että joutuu taas pettymään

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    966.5 KB · Katsottu: 372
Kiitoksia kaikille, eli en olu ihan väärässä :wink teen huomenaamulla vielä clearbluen testin, kahtotaan mitä se sanoo :happy093

No niin Ultrassa näkyi sikiöpussi mutta ei sikiötä ainakaan vielä eli on liian aikaista tai on menossa kesken. Viikon päästä uudestaan ultraan. Silloin Oon viisaampi. Inhottavaa kun ei tiedä nytkään yhtään sen enempäähuomenna teen aamulla digin ja katsotaan mitä se sanoo...luulisi että on tuosta 23.5 menkoista saanut alkunsa kun jos olis vasta 18.6 niin ei millään vois olla testi vahvasti positiivinen vai mitä mieltä olette?

Haaveissa vain sulla sama tilanne mitä mulla pari viikkoa sitten, toivotaan että ensiviikolla näkyisi syke ♡ ja jos 18.6 olisi viimeiset menkat niin ovulaatio olisi vasta juuri ollut että plussa ei olis mahdollinen..

Näin Mäkinen ajattelin, huomenna teen digin ja katon mitä se sanoo jos menkoista laskee niin huomenna 6+3 niin luulisi että näyttäisi digi sitten jo +3 jos on hcg noussut hyvin. Palaan aamulla

Haaveissa vain, tsempit sinne, tuo on just paha tuo 6+ kun voi näkyä tai olla näkymättä! Jos ei ole varmuutta, niin ensi viikko ja 7+ on juuri hyvä aika ultrata. Toivotaan parasta!!

Haaveissa vain mä sain 6+0 digiin 2-3. Olin varma etttä ei hyvin käy. Seuraavana päivänä Hcg oli 13800. Hyvin silti kävi, toivottavasti sieläki :)

Mut eihän toi digi kerro niin tarkasti siitä hcg:n noususta kun verikoe, että ei liikaa kannata sitä säikkyä :) Mutta ymmärrän että huoli on kova Haaveissa vain! Toivottavasti olit vaan liian aikasin liikkeillä ultraan. Sydänhän alkaa vasta ihan noina päivinä lyömään ja jos on ollut myöhäisempi kiinnittyminen (ja jos oviksen ajankohtaa ei vaikka muutenkaan satavarmaksi tiiä) niin heittoa saattaa olla.

Ite kävin menkoista laskettuna 7+0 ja sillon alkio vastasi 6+4, mutta terkka myös sano että niin pieniä on vielä tosi vaikee mitata tarkasti että heitot saattaa olla osin sitäkin :)

Mulla kesti 3vkoa, ennenkuin vaihtui digin tulos 3+. Ja neuvolasta silloin sanottiin, että digejä eivät henkilökohtasesti suosittele kun aiheuttavat usein vain turhaa huolta. :)

Samaa mieltä. Nehän laskee viikot hcg pitoisuuden perusteella. Joillaki hcg nousee hitaammin. Ja jos teet sen iltapisusta tms niin varmasti on laimeempaa kun esim aamupisu.

Takaisin