Plussa vai ei?

Junibea, varovaiset onnittelut täältäkin! Innolla odotan piakkoin aamutestiä, on varmasti jo hyvin selkeä! :)

Onnittelut junibea, mäkin tuon jo plussaksi laskisin! Toivottavasti nyt menee kaikki hyvin ♡

dpo 12 ja apteekin oma. Etova oli vahvistuu samaa tahtia viivan kanssa..

Liitteet

• 1467518849180.jpg
    1467518849180.jpg
    31.4 KB · Katsottu: 388
Mulla on aika sekava olo...menkat alkoi imetyksen loputtua 23.5...18.6 tein negan onestepillä ja illalla alkoi vuoto...kesti viisi päivää ja ihan kirkasta verta mutta ei kipuja. Nyt loppuviikosta oli järkyttäviä oviskipuja joten tein ovistestin johon tuli todella tummat kaksi viivaa...tein perään r-testin ja siinä samoin kaksi todella tummaa viivaa...ruskehtava vuoto alkoi illalla...täytyy varmaan soitella neuvolaan että mistä tässä on kysymys? Raskaanako?keskenmenoko?

Haaveissa vain, kuulostaa siltä, et siulla on ollut ns valemenkat. Soita vaan neuvolaan ja kerro vuodosta ja testistä, niin pääset luultavasti ultraan/verikokeeseen tarkistamaan tilanteen. Tsemppiä :)

Monillahan on tosiaan ihan harmitonta vuotoa alkuraskaudessa, justiinsa menkkojen normaaliin aikaan.. vahva viiva r-testissä lupailis kyllä hyvää :)

Haaveissa vain. Ruskee vuoto ei oo vaarallista kun se on vanhaa verta. Jos vuoto muuttuu punaseks ja tuoreen näköseks niin sit soittelemaan eteenpäin.

Haaveissa vain, toivotaan parasta, että siellä on testin mukainen kyytiläinen matkassa! Hcg-seuranta olis kyllä hyvä.
Ultrassahan ei vielä mtn näkyis, mutta verikoe kertoisi jo paljon. Tsempit sinne!

Heip! Mulla on tullu noita haamusia aina välillä ja nyt aattelin testata kp 10 ihan mielenkiinnosta , että tuleeko noihin testeihin aina sellasia. Ja niin vaan tulee. Tämä siis täysin nega koska nyt kp 10.

Liitteet

• 1467704294407.jpg
    1467704294407.jpg
    41.5 KB · Katsottu: 421
Onpa jännä miten joillekin tulee aina jotain! :( minä oon nyt löytänyt luotto testin raskauskeijun testit, kun niihin en saa yleensä mitään tosin kun kaikkiin muihin tulee yleensä jtn.. ! :)

Mammali, eihän se auta kuin testata 2-3 päivän kuluttua uudelleen.
Tosi paikan tullen viiva kyllä ilmestyy!! Tsempit ketjuun!!!

Takaisin