Plussa vai ei?

Valitettavasti noihin sofin testeihin ei juuri kannata haamujen kanssa luottaa.. :( Itsekin tuollaisen tammikuussa tein ja koska oli kierukka, pääsin heti verikokeisiin ja hcg oli alle 5. Tee ainakin toinen testi varuiksi. Ehkä joku toinen merkki tai vähintään eri paketista.

Mulla taas noi sofin testit ei oo koskaan antanu viivanpaikkaa. Aina on raskautta merkinny ku jonkun näkönen viiva tullu.

minä tein uuden testin kun en muka malttanu aamuun odottaa..

Liitteet

• 1467313485522.jpg
    1467313485522.jpg
    29.1 KB · Katsottu: 449
Haamu on! Toivottavasti vahvistuu ja pikkuinen on tarrannut kovaa kiinni :)

Tillikän testissä näen vain viivanpaikka viivan. En erota väriä. Mutta saattaa ihan olla mun silmissä vika.
Mulla ei koskaan ole onestepit toiminut. Olen saanut niihin turhia viivoja ilman raskautta.
Suosittelen esim. halpaa ja hyvää pregchekin testiä :)

Ja tänään apteekin omalla testillä puhdas nega. Ehkäpä siis ei saadakaan puoliyllärivauvaa, ihan hyvä näin :)

Mä sain myös tuollasia varmaan viikon ajan. Sit maltoin olla pari päivää testaamatta (koska testit loppu kesken) :D ja sit viiva oli jo niin vahva, ettei ollut enää epäilystäkään. :)

Epätoivoinen yritys :bored::sorry::oops: Ruumiinavauksen kokenut Apteekin testi siinä, vähän kuin roskishaamuilisi yläreunasta?

Avvi mä en valitettavasti nää mitään. Mut niin kauan ku täti on poissa niin on toivoo :)

Kokemuksia Sofi One Step testeistä, antavatko viivanpaikkaa? Onko siis täysin susi? Vaikka himotestaaja olenkin ollut en tätä ko. testiä ole koskaan käyttänyt ja nyt mietityttää..

Takaisin