Plussa vai ei?

Näkeekö joku muukin tuossa haamun? Vai oonko tulossa hulluksi ja kuvittelen :nailbiting::confused: pöh, miks en saa tota kuvaa tuohon :banghead:

Mitäs mieltä olette noista. Kyseessä siis ovistikut. Maanantaina selkeä nega.
Toinen oli keskiviikkona ja toinen eilen.
Tänään ollut vatsa kipeä niin ettei kävelemään meinannut aamulla päästä ja kamalaa huimausta ja heikotusta. Päänsärkyä ym.
Mietin vaan peiton heiluttelun ajankohtaa kun eilen aamulla heilui ja nyt taitaisi olla liian myöhäistä enkä tällä ololla edes pystyisi :/

Liitteet

• IMAG0687_1.jpg
    IMAG0687_1.jpg
    84.5 KB · Katsottu: 279
  • IMAG0684_1.jpg
    IMAG0684_1.jpg
    104 KB · Katsottu: 270
Esikko, entäs jos on kiinnittymisvuotoo kun kuitenkin vasta dpo 8? Riippuu toki jatkuuko/ alkaako se nyt uudelleen :)

edelleen haaleeta vaaleeta ovistikkuihin :sad001 voiko menkat siis tulla ilman ovulaatiota? oon aina luullu että vaatis sen!

Rille kyllä ovuloimattomatkin kierrot on valitettavasti mahdollisia, ne on yleensä lyhyempiä kun ovulatoriset kierrot. Kohdun limakalvohan paksunee odottelemaan hedelmöittynyttä munasolua, mut jos sitä ei kuulu niin poishan sen on vuodettava :confused: Mutta oviksen ajankohtahan voi muttua kierrossa, ehkä se on vasta tuloillaan? :)

Niin ja palasin lukemaan edelliselle sivulle, että tosiaan jos imetät vielä niin sehän saattaa vaikuttaa ovulaatioon. LH-huippu saattaa myös joskus mennä nopeasti mennä ohi, siksi monet testailee useamman kerran päivässä. Mutta harvemmalla se ovis varmaan tulee tasan kierron puolivälissä, malttia malttia :) Onko sulla mitään ovikseen viittaavia oireita, eggwhitea tai toispuoleista alamahakipua?

Kiitos Sallahaa vastauksesta! Mulla ei oo ikinä ovulaatiot oireillu mitenkään joten mulla ei oo hajuakaan miltä ne oireet tuntusi jos tulisivat. Tällä hetkellä tuntuu että oireilen ihan kaikkea. :wink Kierto on iaina ollut myös epäsäännöllinen, lyhyenlainen. Oisko kellää suositella mistä sais valtavan kasan suht halpoja ovis tikkuja jos tässä pitää kahesti päivässä ruveta testailee? :hilarious:

Kiitos Sallahaa vastauksesta! Mulla ei oo ikinä ovulaatiot oireillu mitenkään joten mulla ei oo hajuakaan miltä ne oireet tuntusi jos tulisivat. Tällä hetkellä tuntuu että oireilen ihan kaikkea. :wink Kierto on iaina ollut myös epäsäännöllinen, lyhyenlainen. Oisko kellää suositella mistä sais valtavan kasan suht halpoja ovis tikkuja jos tässä pitää kahesti päivässä ruveta testailee? :hilarious:
Raskauskeiju.fi
Tuolta mä yrityksen aikana tilailin isot läjät ja postissa tuli jo yleensä kahdessa päivässä ;)

Rille valkovuodosta on tosiaan aika hyvä seurailla missä vaiheessa kiertoo menee, googlailemalla löytyy siitäkin hyvää tietoo (vaikka se vähän ällön yksityiskohtasta onkin :p). Ovulaation lähestyessä ja ollessa päällä sen koostumus muuttuu tosiaan semmoseksi raakaa kananmunan valkuaista muistuttavaksi, kirkkaaksi ja notkeaksi. Kannattaa tutustua :) Nuo testit on hyviä vahvistamaan oireiden kartotusta. Tai no ite kokeilin parissa kierrossa testejä ja ei ollut mun juttu, liikaa miettimistä :grin Ja sillon siis kanssa Raskauskeijusta tilasin niitä liuskoja.

Nämä nyt vissiin niitä kuuluisia viivanpaikkoja?

Liitteet

• 1466326846204.jpg
    1466326846204.jpg
    26.7 KB · Katsottu: 371
  • 1466326862698.jpg
    1466326862698.jpg
    19.7 KB · Katsottu: 375
Hei duulia minä erotasin tossa ihan haalean viivan joka alhaalta voimakkaampi? :p Näyttää samalta kun itse tekemäni ensimmäinen positiivinen testi esikon kanssa, tein muistaakseni laskettua kuukautisten alkamispäivää edeltävänä päivänä tuollaisen tuloksen, joka parin päivän päästä oli selvääkin selvempi plussa! :)

Tein eilen raskaustestin huvikseni ja negaahan tuo näytti, en es viittiny ladata kuvaa tänne vaikka alkuun muka siinä ite viivan haamua oisin muka kattellut :rolleyes:

Takaisin