Plussa vai ei?

Kyfi ehkä viivanpaikka on, mutta suosittelen kans jotain muuta testiä. Itte tein rfsun dpo14 ja toooosi haalea viiva tuli ja pcllä tuli jo selvä dpo12..

Joo mulla rfsu testi tosiaa ku kaupassa ei ollu muuta saatavilla. Ostan muuta merkkiä ku pääsen paremmille kaupoille. :) jänskättää. Vauva nimittäin sais tulla jos se nyt masus ois.

Ja yleesä viivan paikka on väritön ohut viiru. Mut ite näin testissä paksun olemattoman viirun.! Tai sit nään harhoja.

Ni ja en osaa vaihtaa nimimerkkia anteeks siitä. :)

Ja esikolla näen ehkä jotain olematonta mutta onko varjoa niin siitä en osaa sanoa. Uutta testiä vain perään ja onnea testailuun.

Mä oon saanut joka ikinen kerta rfsun testiin jonkunnäköstä haamua.. tiiä sitten mistä johtuu.. :o

Heippa! Vasta jäseneksi liittynyt himotestaaja ilmoittautuu! :) Tosikkoa tavotellaan, ekan kanssa se plussa vaan olikin ilman kummempia odotteluja jo siinä, nyt jännitetään miten käy! :) Rakastan näitten testien pyörittelyä, ihana ketju! Semmosta kysäsisin kuitenkin tässä jo heti alkuun että mites imetys mahollisesti vaikuttaa näihin testituloksiin, onko kokemusta? :happy3 Mettästän ovulaatiota ja oon tehny jo viime kierrolla testejä melkeen joka päivä, aina näkyi vain hailakka viiva (joka on vissii negatiivinen?) kunnes lopulta alkoi menkat. o_O Nyt on kp 13 ja tein testin, yhä haaleeta vaaleeta vaan tulee :)

Itellä tosiaan edeltävästä raskaudesta ei oo niin kokemusta testien teossa, mutta sillon pregcheck toimi kyllä hyvin! :) Niitä käyn varmaa hakeen kaapin taas täyteen.:love017

Rille, uskoisin, että jos ovis tulee se useimmille testissä näkyy. Harvemmin käy niin, että tulee tosi nopea LH-piikki ja pitää testata kahdesti päivässä todetakseen. Voi olla, että imetys vaikuttaa joillakin ovulaation tulemiseen / poisjäämiseen - lienee yksilöllistä.
Plussia ketjuun!!

Kiitos! No näinhän se varmasti on! tiedän kuiten monta tandem imettäjää joilla siis imetys jatkunut koko raskauden ajan eikä raskautumisessa ole ollu ongelmia, joten peukut pystyyn! :) Kävin ostaan muutaman paketin apteekin raskaustestejä ja ovis testejä, mielestäni ostin paljon, mutta nyt kun foorumia enemmän lueskellu taitaa kyseessä kuitenkin olla vain starter kit :dead::laughing002 Kohta rupeaa varmaan kuvia tulemaan täältäkin pyöriteltäväksi! :):Heartred

Joo ei varmaan vahvistu :( taas niin kuin neljässä edellisessäkin kierrossa alko nyt menkat... Siis dpo 8 vasta :(

Tein hätäsenä illalla ilman pidättelyjä testin taas. Aamulla uus. Mun mielestä ainaki tä näyttää negaa. Koitan taas ladata pari kuvaa.

Aamulla uutta testiä! :) jos näkys selvemmin jos on haamuu. Olot kyllä jatkuu vaan. Kummallista tallanen.

Epätoivoinen vielä yrittää toivoa saada ylle :D verta ei ookkaan tullu päivän jälkeen ollenkaan eli yhteensä tullu ehkä n. Teelusikallinen tai no muutama tippa ruskeeta pikkuhousun suojaan ja päivällä tullutkin oli ruskeeta. Voisko olla jotain muuta kun menkat?

Siis mullahan alko mekat 2päivää myöhässä olemattomalla vuodolla. Välillä ruskeeta ja välillä pikkusen verta kupissa. Ja kestivät va 2päivää. Sillä tässä testailen.

Siis mullahan alko mekat 2päivää myöhässä olemattomalla vuodolla. Välillä ruskeeta ja välillä pikkusen verta kupissa. Ja kestivät va 2päivää. Sillä tässä testailen.

Takaisin