Plussa vai ei?

Täällä tuli 2 vuotta yritystä 10.6, tänään tein testin, dpo 11 tai 12. Jään oottelee uutta kiertoa. :(

3c095c2b68f5f4edb86dd52a17b0aa6a

Viipsukka pahoittelut :(

En uskaltanukkaan testaa maanantaina, enkä tänään.. torstain pitäis alkaa vuodot joten jään niitä odottelemaan.. maha sen verran kipee ja lämmötki melkein palannu normaaliin.. normaali lämpö mulla 35.7 ja nyt oli jo 36.1 joten lähellä normaali ollaan.. dpo13 olis nyt..

mut oiskos täällä joku muu jonka testejä pääsis tiirailemaan :happy: ??

Viipsukka <3

Mulla kp 33/28, mutta negaa pelkään / odotan. Eilen tein viallisen testin, ja hommaan uuden jossain vaiheessa. Perjantaina meinasin että testailis uudestaan jos ei menkkoja kuulu. Jomot jatkunu jo 1,5 viikkoa.

Heips... En tiiä kuuluuko tää tänne mut kysyn kuitenki... Mulla 4. Päivää menkat myöhässä.. Oireet olleet lisääntynyttä vessassa hyppäämistä ja menkkojen myöhässä oloa... 11.-12. Päivä toukokuuta edelliset alkaneet mutta nyt ei oo näkyny... 2 testiä tehty ja kummatki olleet negatiivisia... Varaanko ajan lääkäriin vai ootanko vielä... Viikonloppuna oli kyllä menkkamaisia kipuja mutta vuoto puuttuu... En uskalla hirveesti hihkuakaan jos ei olekaan raskaana... Odotus ja yritys on kovaa... Ja siihenkin on varauduttu että kaksostenkin mahdollisuus olisi...

Kyfi, luulisi että testissä raskaus näkyisi jo. Olisiko kierto vaan pidentynyt, jolloin raskaus ei näkyisi vielä tai menkat ei olisikaan myöhässä? Mä itse odottelisin ainakin ensi viikkoon ennen lääkäriin soittoa ja testaisin vaikka joka toinen pv jos testiin jotain ilmestyisikin.. Tsemppiä :)

Muokattu viimeksi:
Heips. Täällä yksi kuumeilia kera nuvaeingin. Eli tilanne on se ettei olla suunniteltu lasta. Ja ehkäsyn olen pitänyt niinku pitääkin mutta tuossa 17 päivä illalla alko niukat menkat 2päivää myöhässä (no ok normia) mut sit ne jatku va niukkana alko tulee koko aika vessassa juoksemista pientä päänsärkyä ja huonon olon aaltoja ja Jumalatonta väsymystä. Ja nä on aina normi oireita mitä ollut jo 3 raskauden alussa. Joo ja siis nä menkat loppuki jo sunnuntai aamupäivällä ku seinään. Ja nää oireet vaan jatkuu. Nuvaringii en uskaltana laittaa takas vaikka oliki menkat. Eilen tein testin josta kaveri sano et on nega mut en uskalla luottaa olevinaan nään haaleeta haamuu. Pitäs käydä uusia testejä et sais varmuutta.

Näättekö siis viivaa vai kahta viivaa? Yritän ladata kuvaa.

Hei mäki taas testailen aika ajoissa tiedän mutta kun ei malta :D tänään siis dpo 8 ja tämmöne tuli? Eilen tein samanlaisen testin mutta siinä ei tollasta viivan paikkaa ollu :) (jos nyt ees kuvaan sain)
b3ba40970a49cad2cda78318d4d8f72d

Kyfillä ja Esikolla näen viivalaseilla jotain haaleeta, onko viivanpaikka vai haamun esiaste? Jännää! Tsemppiä molemmille!

Jotain näkyy, mutta nk täällä todettu usean suusta, kannattaa tarkistaa muilla testeillä, kun noihi One Step testeihin on tullut turhia viivanpaikkoja..

Ei oo onesteps vaan rfsu :) ja rfsu on ainut joka ei mulle selkeetä viivan paikkaa anna siks sen ostin vaikka ei ookkaan kovin herkkä :)

Kyfi, jos epäilyttää ett kyseessä olisi haamu (miekin jotain testissä kyllä näin) ja kyseessä on RFSUn testi, ni ekana suosittelen kokeilemaan jotakin toista testiä. Rfsu näyttää joillain todella haaleaa viivaa kun muilla testeillä saa jo leffaviivat, joten ennemmin tässä tilanteessa luottaisin jonku muun merkkiseen testiin.

Esikollakin näkyy joku haamulainen, toivottavasti vahvistuu eikä vaan viivanpaikaksi jää! :)

Oon kiinnittänyt muuten huomioo että melkein kaikissa testeissä lukee one steps nii mitähän niistä ihmiset tarkoittaa :D myös pcn testissä lukee :D

Ok. Jos toi on RFSU, niin sitä suuremmalla testaisin jonkun muun, jos dpo:t on oikein. Noin pienillä dpo päivillä kun just ja just herkimmillä saatta jotain näkyä. Malta pari pv ainakin seuraavaan... :)

Dpot ei välttämättä pidä paikkaansa kun en millään varmistanut menin tuntemusten mukaan ja limapäiviä oli niin monta mutta laskin oviksen olleen vikana päivänä :)

Takaisin