Plussa vai ei?

Täällä kans samma homma, joka kerta oon ihmetelly että voiko olla.. Kun ihan maalaisjärjelläkin pitäis jonkilainen käsitys olla asiasta.
Muoks: Ja just ettei mitään riitoja syntys, kun ei voi tietää niin en suutani myöskään uskaltanut avata.

Tosta kohdunnapukan ihmettelemisestä, mä oon aina yrittäny tunnustella mut en kyllä koskaan oo osannu sitä tehä. Musta se tuntuu aina samalta :D

Mitähän tästä pitäs olla mieltä??? Kontrolli viivakin on noin haalea?
1aa255c1ec0157a7bdee117d8d7e4764

Wm, minä olen miettinyt ihan samaa mutta olen pitänyt sanaisen arkkuni kiinni :D

Esikko, viallinen testi? Tosta kohdun napukasta, mulla se on oviksen aikaan tosi ylhäällä ja pehmeä, tuntuu alahuulelta. Muina aikoina tuntuu kovalta kuin nenänpää ja sijainti vaihtelee, välillä ylhäällä välillä alhaalla :D

Mä tunnustelen napukkaa. Oviksen lähestyessä alempana pehmeä. Oviksen aikaan nousee tosi ylös ja on niin auki et saa sormenpään sisään.
Tämä voi johtua aiemmista raskauksista et aukeaa noin paljon.
Hulluinta on et ikinä en saa ovistestiin voimakasta plussaa vaikka kehon merkit on selvät.
Ennen kuukautisia on ylhäällä ja hyvin kiinni. Sit kun kunnon vuoto alkaa laskeutuu ja pehmenee.

Pissatesti ylempi on nega mut maidosta tehdyssä näkyy haamu :Heartbigred
Maidosta :eek: Siis omasta maidosta? Siis voiko sekin näyttää raskauden??? Miten voi olla näin pihalla kaikesta, vaikka on jo neljä lasta ja keskimääräistä enemmän tehty raskaus- ja ovistestejä :hilarious:
Missäköhän mun pumppu on...

Määrä luin näiltä perhesuunnittelusivuilta noin viikko sitte et joku oli testannut maidolla. Juu omalla maidolla niin mäkin kokeilin.

Sama vanha viivanpaikka mikä on noihin kaikkiin testeihin tullut. En muuta kyllä odottanutkaa, ovis oli viime to? pe?, niin dpo:tkin ihan mitättömät. Mutta aika veikee, että maidostakin voi testata!

Okei eli mulla siis saatto olla ovis niin kun oon epäilly vaikka plussaa en ole vielä saanut :) oli just niin auki että sormi upposi:D teen illalla uuden o-testin :)

Jesss toi luo toivoo!!! Mulla mahassa kyllä vihlontaa et voikohan kohtu jo kasvaa??? 3+2 tai 3+6ois ny menkoista ja ovulaatiosta laskettuna!!!

Mäkin olen koittanut seurata napukkaa ja se liikkuu eri paikassa kierron mukaan. Oviksen aikaa on ihan ylhäällä, ettei melkein yletä. Kuukautisten lähestyessä on keskellä ja laskee alaspäin. Pehmeydestä/ kovuudesta en osaa sanoa :)

Noni haa kyselin mun neuvolatädiltä jossa kävin ku likkaa odotin mun kierrosta kehui että ihan hyvältä kuulostaa! Et sellasta.

Sitten hansuli kannattaisi koittaa selittää meillekkin se asia niin että siitä saisi selon..
Kun viimeksi kirjotit sun kierrosta ni ei siitä kyl selvää saanut..

En halua nyt sua hansuli mitenkään loukata ja tottakai toivoon että sullekkin se plussa tulee mutta mun on ihan pakko kysyy jos sä itse tiedät kaiken tästä sun kierrosta ja lapsen yrittämisestä ja kaikki muutnon sun mielestä väärässä niin miksi sä edes tulet kysymään tänne forumille ja sitten haukkumaan että muut vetää sun lapsitoiveet pönttöstä alas vaikka mun mielestä kaikki täällä hyvin ystävällisesti ja asiallisesti yrittää auttaa.

Itse ainakin sain kovasti tukee ja tärkeetä infoa täältä kun pikkukakkosta yritettiin ♡

Senni_ rv 10+0

Takaisin