Plussa vai ei?

ImageUploadedByVau Foorumi1462106446.946525.jpg

Alotin tänään taas oviksen tikuttelun. Nyt kp 11 mulla myös ensimmäistä kertaa vehnänalkioöljy mukana tässä kierrossa.

semmone kysymys että pitäskö dpo21 näkyä pregcheck tikussa et onko raskaana vai ei ? sais varmuuden jo. Menkoista ei tietookaa ja dpo17 näytti testi negaa.

semmone kysymys että pitäskö dpo21 näkyä pregcheck tikussa et onko raskaana vai ei ? sais varmuuden jo. Menkoista ei tietookaa ja dpo17 näytti testi negaa.
Kyllähän sen pitäs näkyä. Itse olen saanut aikaisimman plussan dpo8.

Ei edes vapun kunniaksi edes haamua viå no viikko taas etiäpäin huoh :'(

Liitteet

• 1462125290527.jpg
    1462125290527.jpg
    43.9 KB · Katsottu: 324
hansuli: Ei se raskaus näy millään ennen kuin dpo10 ja silloinkin vain jos kiinnittyminen tapahtuu heti eikä esim vasta viikko oviksesta.
Ja jos oikein ymmärsin niin sä et ollut varma sun oviksen ajankohdasta. Odota kaksi viikkoa ja sit voi jo näkyä jos on näkyäkseen.

Kp 28 näytti puhdasta negaa nyt kp 30 saa nähdä kuinka sekaisin tämä kierto on.

Pienitimantti, Minäkään en näe mitään :/ ja muutenkin kuivuneeseen testiin ilmestyneistä hailuroista ei voi päätellä mitään... Ne on yleensä viivanpaikkoja tai kemiallisesta reaktiosta johtuvia vääriä positiivisia testiajan jälkeen.

Pienitimantti, mä nään tossa kuivuneessa aivan hennon viivan, mut se voi olla kyllä vaan viivanpaikkakin. Toivotaan että ottais väriä kunnolla!

Joo odotin tuota plussaa vasta huomenna, mut hyvä että on noita testejä muuten olis kyllä tullut virhearvio. Munkin silmään meinaan tuo on plussa.

Takaisin