Plussa vai ei?

Täällä just menkat tekee loppuaan jopas kestääkin pitkään kp7. Yritys kuukausi yhdeksän pyörähtää kohtapuoliin päälle :(

Kyllä se seuraavassa kierrossa tärppää,pakko tärpätä!
Mä alotin viime kierrossa syömään greippia ni tais olla apua. Söin ihan hedelmänä aamuinilloin yhden.

Tsemppiä Esikko ja kaikki kuumeilijat seukki kiertoon! Vehnänalkioöljyä kannattaa myös kokeilla. 1 tl miehelle ja naiselle päivittäin. Meillä oli melkeen vuosi yritystä ja tärppäs kun otettiin vehnänalkioöljy käyttöön.

En mä malta näköjää olla testaamatta vaikka kuinka vannon etten tee sitä ku illalla ja huomenna :)
Tällänen tuli äsken 3h pidätyksellä. Se on punertava mutta kuvan ottaessa näkyy tummana. Aamulla haen digin ja apteekin oman. Oireet vaan lisääntyy.

Liitteet

• 1460889631584.jpg
    1460889631584.jpg
    56.3 KB · Katsottu: 516
Mulle näkyy haamuna Kirppu :) mun testeissä olleet "perus viivanpaikat" ei oo edes ollut noin paksuja vaan ohuita/värittömiä. Eikä tuota tartte edes tihrustaa :) toivotaan että lähtee vahvistumaan!

Kiitos muokkauksesta Maiskukka ♡ lopetan testaamisen kun saan digiin jonkun lukeman. Sehä selvii huomenna ku käyn ostaa aamulla ja teen.
Muita plussauksia kehiin!

Kirppu: varoitan ettei digit ole kovin herkkia, saatta tollasella haamulaisella antaa vielä negan :/ mutta kyllä tossa liuskassa selkeä haamu on, vahvistumista!:)

Senni kiitos varoituksesta. Toki pidän sen varan ettei välttämättä vielä näytä mutta kylkiäisenä ostan apteekin oman puikkotestin.

Samaa mieltä digistä, mulla tuli ihan selvä plussa pc:lle ja digi nega vielä viikon siitä eteenpäin. Neuvolaan soitin siitä ja sanoivat, että he henkilökohtasesti eivät suosittele digiä just ton takia kun näyttää myöhäistä plussaa vaikka pakkauksessa lukee, että antaa luotettavan tuliksen jo ennenkun menkat myöhässä! Mutta kyllä sulla selkeet haamut on testeissä, varovaiset onnittelut ja paljon tarrasukkia matkaan! :)
Jennyhannele Rv 20+3 <3

Takaisin