Plussa vai ei?

Oliko kirpulta vielä tulossa kuvaa tänään? :) jännät paikat kyllä sulla! :) hansulilla en näe mitään tuossa.. :(

Mulla oli maha ennen plussaa ku potkupallo. Mutta Hansulin testissä en näe kyllä mitään. Toivotaan että seuraavasta testierästä tulee plussa!

529f327c8a82fc731ff663c943728974
alkaako jo olee ovis?

Tossa on äsken otettu kuva 3h pidätyksellä. Siinä on punertava viiva mutten saa kunnon kuvaa salamalla pimeässä. Aamulla uusiksi sitten. Ei epäilystäkää raskaudesta. Massua nippailu/sattunu/vihlonu kokopäivän. Nälkä on kokoajan vaikka syön. Huono olo iskee ellen syö vähän väliä jotain tai riittävästi. Pari asiaa yökkyyttäny jo tänään.

Liitteet

• 1460836769489.jpg
    1460836769489.jpg
    36.7 KB · Katsottu: 513
Mamma, joillakin toi on plussa mut luultavasti seuraava testi on jo selkee plussa, eli lähellä om ovis :)

Kerrankin en erehtyny kropan oireista! Oon niiii happy että vihdoin ja viimein tärppäs,kunhan nyt matkassa pysyy mukana joulukuulle asti!mites muilla? Haluan nähä muiden r-testi plussia♡

Koska sulla on la? Toivottavasti saan ens viikolla r- testiin plussan, enkä aina vaan ovistestiin jos siihenkään.

Mami91 30.12 ois LA mutta voi olla että muuttuu ultrassa,eli se vara pidetään vielä. Toivotaan sulle suuresti plussaa nyt r-testiin!

WM: kiitos paljon♡
Kyllä toi 6kk itelle oli ikuisuus ja monesti oli jo mielenpäällö että luovutan ettei tästä mitään tule. Niin vaan jaksoin ja jaksoin jostain syystä. Tosin,sanoin että jos tästä kierrosta ei tärppää..saa minun puolesta olla jo että en ainakaan enää yrittämällä yritä niinku tähä asti.

Takaisin