Plussa vai ei?

Sanokaa mil lopetan tän tikuttelun ? :) tilasin jopa lisää raskaus keijusta myös lols :p eikä näytä ku mun mielestä negaa vaan..
:,(

Liitteet

• 1459700446239.jpg
    1459700446239.jpg
    14.4 KB · Katsottu: 321
esikolle onnea huomiseen testaamiseen! Pc kyllä kertoo mikä on asian laita ;)

Hansuli, mikä kp/dpo sulla on? Ihan kuin tossa testissä olisi viivanpaikka/varjo/haamun esiaste... Koita jotain parempaa testiä välillä! Esim pregcheck.

Jospa täälläkin pääsee vihdoin yrittämään. Jos kierto tasoittuu kun vihdoin menkat alkoi 4,5 kk jälkeen.

esikolle onnea huomiseen testaamiseen! Pc kyllä kertoo mikä on asian laita ;)

Hansuli, mikä kp/dpo sulla on? Ihan kuin tossa testissä olisi viivanpaikka/varjo/haamun esiaste... Koita jotain parempaa testiä välillä! Esim pregcheck.

Ööh jos oikein laskin nii dpo 6.mistäs noita pregcheckejä saa? Ikää kuulukkaa juilimista on ja v vuotoaki viä ja "märkää oloa"..

Huh, mulla on ollut kauhea stressi ja paniikki olenko enää raskaana, kun tuntuu, että tosiaan oireet hiipui loppuviikosta. Pe-la yönä kärsin kauheista alavatsan ja alaselän kivuista mutta yritin rauhoittaa itseni muistamalla torstai-aamun vahvan testin sekä perjantaina kätilön sanat puhelimessa varatessani varhaisultraa, että suuremmalla todennäköisyydellä siellä on kaikki hyvin. Äsken tein RFSU:n herkän 15mlU/ml testin ja sain haalean plussan, pelästyin hurjasti. Ajattelin, että raskaushormoni totisesti on alkanut laskea. Mutta! Muistin, että kaapissa on Raskauskeijun testejä, joilla aiemminkin oon testannut eli ovat hyviä vertailukohteita. Tein molemmat, sekä RFSUn että Raskauskeijun testit 3,5h rakossa maanneesta pissasta, testitulokset tässä. Aikamoisen hurja ero RFSUlla sekä Raskauskeijulla. 

Huomenna vielä teen aamulla yhden herkän testin, eri testi, jota aiemmin en ole tehnyt, ja vihdoin pääsen soittamaan neuvolaan, kun to-pe soittaessani sain kuulla vastaajasta, että soittoajat ainoastaan ma-ke. Ja varhaisultra tosiaan on varattuna jo viikon päästä tiistaille, onneksi sinne ei ole enää pitkä aika!

5 + 4

7723172bc4ed8e55cd4a284589bd6440

65d29b5969cc74366635018125c2f008

Hansuli sähän oot ajoissa liikenteessä :D ei noin aikasilla päivillä kuulukkaan näkyä :) pctä saa ihan ruokakaupasta:)

Itsekin saan Rfsu:lla haaleammat viivat kuin Pc:llä. Liputan sen puolesta! Täällä päin Pc:tä saa Primasta ja Cittareista. Täälläkin vain tuota Rfsu:ta jokaikisessä pikku kaupassa, joissain jopa ainut vaihtoehto.

Prismoissa on usein samalla hyllyllä luontaistuotteiden kanssa ne pc-testit..

Kemppari hyllyssä kortsujen vieressä :) ihan lähikaupoissa ei taida olla mutta prisma ja cittari niistä löytyy :) testaus kannattaa aloittaa max dpo8 ;)

Täällä Prismassa ne on kortsujen, hammastahnojen ja pumpulien kaa samas hyllyssä. Kaukana luontaistuotehyllystä.. Meilpä taitaa olla suomen suurin Prisma niin..Voi olla enempi noit hyllyvälejä.. :rolleyes: Mut ilmeisesti jostain hygienia/vitamiini väliköistä kandee ettiä.

Huh, mulla on ollut kauhea stressi ja paniikki olenko enää raskaana, kun tuntuu, että tosiaan oireet hiipui loppuviikosta. Pe-la yönä kärsin kauheista alavatsan ja alaselän kivuista mutta yritin rauhoittaa itseni muistamalla torstai-aamun vahvan testin sekä perjantaina kätilön sanat puhelimessa varatessani varhaisultraa, että suuremmalla todennäköisyydellä siellä on kaikki hyvin. Äsken tein RFSU:n herkän 15mlU/ml testin ja sain haalean plussan, pelästyin hurjasti. Ajattelin, että raskaushormoni totisesti on alkanut laskea. Mutta! Muistin, että kaapissa on Raskauskeijun testejä, joilla aiemminkin oon testannut eli ovat hyviä vertailukohteita. Tein molemmat, sekä RFSUn että Raskauskeijun testit 3,5h rakossa maanneesta pissasta, testitulokset tässä. Aikamoisen hurja ero RFSUlla sekä Raskauskeijulla. 

Huomenna vielä teen aamulla yhden herkän testin, eri testi, jota aiemmin en ole tehnyt, ja vihdoin pääsen soittamaan neuvolaan, kun to-pe soittaessani sain kuulla vastaajasta, että soittoajat ainoastaan ma-ke. Ja varhaisultra tosiaan on varattuna jo viikon päästä tiistaille, onneksi sinne ei ole enää pitkä aika!

5 + 4

7723172bc4ed8e55cd4a284589bd6440

65d29b5969cc74366635018125c2f008
Mäkin sain rfsulla melko haalean plussan dpo20 ja pelästyin kanssa, nyt rv 12 menossa ja sykkeet ainakin kuuluu hyvin! :) En olis huolissani sinuna, testien välillä voi olla isojakin eroja! :)

Mä en oo ihan satavarma ovispäivästä mutta maksimissaan dpo 6 menossa enkä kyllä turhaan ajatellu testata ennenku vasta ens vkonloppuna. Menkkojen pitäis alkaa 12-13.4.

noin mulla näytti toi rfsun herkkä testi myös sillon dpo 20. pc vahva plussa. eli eroja on! :)

Liitteet

• 2016-04-03 20.39.12.jpg
    2016-04-03 20.39.12.jpg
    91.6 KB · Katsottu: 259
Takaisin