Plussa vai ei?

Rfsu on mulle antanut väärän plussan. Kuvan kera valitin heille ja sain kolme testiä postissa :D
Mieluummin olisin ottanut rahat takaisin. En koskaan enää sitä osta.

En oo saanu väärää plussaa rfsu:lla, mutta nimenomaan hyvin hitaasti ilmestyi mulle ainakin tulos. Testasin viime tärpissä sillä negan dpo 10 ja lähdin illalla juhliin ja nautin alkoholia (samana päivänä alkoi tiputtelu ja olin varma menkoista). Muutaman päivän kuluttua kun varalta uudelleen testasin (menkkoja ei kunnolla kuulunut), sain haaleista haaleimman haamun, joka just kääntelemällä ja kuvittelemalla näkyi ja seuraavana päivänä sain kuitenkin jo vaalean, mutta selvän viivan pc:llä.

Ja kyse oli siis siitä liuska rfsu:sta. Niilläkin on se puikko myös, väärää plussaa en ole ainakaan saanut sillä, ehkä kerran käyttänyt.

Eiks kukaan muu oo testailemassa ? :D
Mä en saa huomenna aamulla tilaisuutta tehdä testiä, niin jonkun muun testiä pitää päästä tiiraileen! :p
Sinänsä tekee mulle varmaan ihan hyvääkin, koska on pitkä työpäiväreissu huomenna ja pitää olla skarppina, joten itkut ei nyt käy ;)

No hitsi Larissa :p Joo ihan noin aikaisin en mäkään suosittelis vielä testaan. Parashan ois ku malttais aina siihen asti et on oikeesti myöhässä...mut kuka kuumeilija malttaa!?:rolleyes::D

Voiko kiinnittymisen tuntea? Menkat alkais vasta viikon päästä ja tänään sattuu ja vihloo alamahaan niin pirusti. Tuntuu että menkat alkaa, mutta tää kipu on vähän erilaista.. Tai sitten joku tulehdus? Mitähän tää nyt on...

Mulla ei ollu ainakaan mitään kipuja ennen kun menkat piti alkaa, ei siis ees niitä normi menkkakipuja :) mut huono olo nosti päänsä heti kun näky testissä. Päänsärkyä oli JOKA päivä varmaan viikon verran ennen testin plussaamista ja tissit oli kipeet samallailla kun menkkoja odotellessa ja sit se kipu vaan paheni, vieläkin on tissit vähän kipeet ja kutiaa kamalasti. :D

duulia mulla oli!!! dpo 7 ja koko päivän ihan jäätävät poltot! en ikinä uskonut että vois tuntua niin, mutta nyt uskon! :D

Ihanko tosi e!! Mullakin ihan poltti eilen! Tänään tosin ei mitään ihneempiä tuntemuksia oo ollut. Eilen dpo 6 taisi olla :) jännää!

miks mä saan aina tämmösiä!:( hirveen vaikea bongata ovista ku viivat on koko ajan tätä luokkaa!

0c12ce7770fc764389f34e8352fadb91

duulia joo!! mullakin oli kaikki ohi seuraavana päivänä! :D siks epäilinkin olisko se ollut mitään ennen kun plussasin parin päivän päästä siitä! :)

Mietin vaan että oisko toi 16 päivän ollu ovis? Ku sillon tuoreena ainakin näytti lupaavalta. Mutta ku en oo varma :(

Mul tuli esikko joskus pc ovulaatiotestiin tollanen plussaa. Tässä kuvassa hyvää esimerkki miksei saa ovulaatio ja raskaustestia pitää vierekkäin, raskaustesti otti väriä ovulaatiotestista :D

Liitteet

• 1458300039056.jpg
    1458300039056.jpg
    45.7 KB · Katsottu: 282
Takaisin