Plussa vai ei?

Joo tuo vika testi kyllä näyttää oudolle! :eek: ja noi muut kyllä näyttää plussalle.. mutta hyvä se on varautua kaikkeen! :) mä vaan luulen että teit vaan digin liian aikaisin! :)

MrsBee just tota tarkotin et väri ei oo kunnolt levinny! Jospa huomenna saat taas hyvät viivat :)

Tässä testiajalla 2 samasta aamupissasta:
c1e54d0814cb921e77fc9dccb06b8da6

Ei ole hävinnyt, mutta ei yhtään vahvistunutkaan :confused: Pelottaa, että nyt on joku vialla kuitenkin.

Ko 27 dpo 15

Tai sit se ei vaan vahvistu jostain syystä vaikka kaikki on ok:) kokeile toista testiä?

MrsBee oon kuullu et joillain hcg taso pysyy ensimmäisen viikon kiinnittymisen jälkeen suht samoissa lukemissa ja sit alkaa vauhdilla tuplaantumaan.. Mut kyl nois selkeet viivat on! Katotaan löytäsinkö miun viivan vahvistumisesta kuvan..

Mitkä ovulaatio testit ei ois niin herkkiä? Ku tuntuu että noihin pcn kin testeihin tulee aina niin tumma viiva että oikea plussa on vaikea löytää :(

MrsBee, moni ei saa noinkaan selkeää viiva noilla dpo:lla! Ihan selkeä viiva tuo on ja vahvistunut niistä ensimmäisistä! Seuraavaksi koittaisin sinuna esim apteekin oman testin! Uskon että teit digin vaan liian aikaisin.

Kyllä sä raskaana oot!!! :) ei se hcg kaikilla nouse niin kovaa vauhtia! ;) ja joillain ei vielä noilla päivillä edes näy mitään.. :)

Mrs.Bee kun aikanaan tein digin sain 1-2vko tuloksen vasta kun täti oli 8 päivää myöhässä! Siitä kolme päivää ni tuli 2-3vko.. Tarkemmin en osaa oviksista tai muista sanoa kun en sillon seurannut..

SeEnsimmäinen: ok, ja tämä siis ilmeisesti johti ihan normaaliin raskauteen kuitenkin?

Mä kun vertaan tätä siihen edelliseen, joka meni kesken ja odotan/toivon että tulisi heti kirkuvan punaiset viivat...vaikka eipä sekään mitään takaa ja toisaalta viimeksi aloitin testaamisen vasta paljon myöhemmillä dpo päivillä, joten ehkä siksi se hcg taso nousi siinä vaiheessa sitten suht nopsaa.

Pelko takamuksessa reissuun lähdin ja ma soitan neuvolaan ja yritän päästä verikokeeseen.

ootko ajatellut kokeilla jotain toista testiä nyt kun noissakin jo ihan hyvä viivat? :) jotain muuta siis kun digin :)

e: joo kyllä, kotona ei nyt vain enää ollut muita, kun tuhlasin jo viime viikonloppuna apteekin testit..nyt en ehtinyt ennen lähtöä apteekkiin, eli seuraava testi ois sit varmaan aikaisintaan lauantaina...Kaupan muihin testeihin en oikein luota.

Rfsu vaan näyttää monilla negaa samaan aikaan ku pc antaa jo leffaviivat... En suosittele sitä tekemään.

Takaisin