Plussa vai ei?

Mannikka, on siinä väriä, mutta vaikee uskoa että ero olisi testien välistä eroa. Eli eiköhän se tarkoita, että hcg:n määrä on selkeesti laskussa.

MrsBee yllättävän paljon voi vaihella viivan väri! Riippuen mm testistä, pissan laimeudesta, hcgn erittymisestä (erittyy "rykäyksinä" ).. Kannattaa verrata joka toinen/kolmas päivä tehtyjä testejä.. Toivotaan et huomenna on niin vahvat viivat et ei jää epäilystä!

Millä dpo päivällä sait siis ekan haamun? Voi ei oli kyllä niin selkeet viivat :( mutta hei eihän dpo 14 vielä välttämättä digi näytä! Ja jos tuo pc on joku viallinen? Tiedän aika kaukaa haettua mutta pitäisin toivoa yllä huomiseen asti<3

Onko kukaan käynyt näitä pcn ovistestejä? Kuuluuko ton testiviivan olla tollanen epötasanen ja miten kirkuvia plussia ootte saanu :)
6d30c61547dd6b8e760e896ab4ed107d

Melkein mustakin mutta tossa toinen reuna on vaaleampi kuin toinen reuna nii taidan huomenna tehdä uuden :)kp 14

Ekat haamut tais tulla dpo9 paikkeilla, eli aikaisin, mikä periaatteessa vois luvata hyvääkin. Ja eiliseen asti se viiva selvästi vahvistuikin.

Tiedän, että digi ei reagoi turhaan liian aikaisin ja että joo voi pc toki olla viallinenkin, mutta toi oli toinen liuska samasta paketista, minkä olin jo tehnyt. Ero muihin on kuitenkin niin selvä, esim tuo toiseksi viimeinen on tehty eilen aamulla n. 3 h pidätyksellä ja tuossa tulos, selvä viiva silti.

Eiköhän tämä huomenna selviä viimeistään. Laitan tänään viimeisen lugen, jos huomisaamun testi on nega. Eilen illalla kohdunnapukkakin oli vielä ylhäällä ja edelleen jotain nippailuja/vihlontaa mahassa. Voin sanoa että nyt ottaa päähän! Tyhmä menin jo taas haaveilemaan liian pitkälle :(

Kiitos! Jotenkin mä olen jo yrittänyt alkujärkytyksen jälkeen hyväksyä, että nyt vain taas tilastot kääntyi mun puolelle negatiivisessa mielessä, etten elättelisi enää liikaa toivoa. Törmäsin blogiin, jossa oli ollut joku viallinen erä pc-testejä ja samasta näytteestä sai ihan haalean haamun sekä toisella tikulla selkeän plussan..En halua kuitenkaan toistamiseen pettyä liikaa, eli varaudun ja odotan että huomenna nega tulossa. JOS ihme olisi tapahtunut, niin tottakai hienoa, mutta :(

Vuodatin asian nyt miehellekin viestillä, en pystynyt enää pitään salassa.

MrsBee, toivotaan parasta mutta tietty se on hyvä varautua siihen että menkat saattaa vielä alkaa. Ihan hyvä että kerroit miehelle, itse en mitenkään voisi pitää tuollaista asiaa sisälläni. Mutta halaus sinne <3

Muokattu viimeksi:
Mannikka: Mä taisin tajuta vasta nyt, että mitä sä ilmeisesti tarkoitit kysymyksellä onko siinä väriä...:rolleyes:

Joten kun tulin kotiin, alkoi kunnon testien teurastus ja tällaisen tuloksen sain, kun irroitin tuosta imupinnan kohdalta muovit ja hajotin myös cb-digitestin palasiksi:p

26a4ad3115a190ae5ab4b2bf68450a66

Ei toi viimeisin testi kyllä ihan näytä siltä, että väri olisi normaalisti levinnyt? :oops:

Yritin tulkita myös digitestiä ja tän mukaan ei nyt ihan puhdas 0 pitäis kai olla, vai tulkitsenko väärin? Oon aiemmin kyl nähnyt, että negat ei ollu täysin valkoisia, muttei ole nyt vertailukuvaa tallessa.

6b86548a205e1439335106ba81db40c1

Larissa: En ois mäkään muuten salannut, mutta ei saatu viime viikon lopulla olla vieraiden vuoksi yhtään kahdestaan ja en halunnut sitten taas reissuun lähdön jälkeen puhelimessa kertoa. Halusin myös miehen viettävän rentouttavan loman ilman raskautumisajatuksia ja sitten olisin hänen tullessaan pamauttanut iloisen yllätyksen :confused: Vielä en ole langan päähän miestä saanut ja eka kerta kahdestaan tulee olemaan vasta sunnuntaina:(

Joo tota ei pysty sanoo tosta ku digiin tulee aina kaikki viivat niiden tummuus ratkaisee:/

Mutta hei katoppa toi sun uusin testi nii sen kontrolli viivakin on paljon haaleampi ku muissa! Eli varmaan viallinen :)

Okoo esikko1, näin mä vähän pahoin pelkäsinkin ja muistelin, tossa kuvaohjeessa annetaan ymmärrtää ikäänkuin tuossa negassa tulis vain tuo kontrolliviiva eikä muuta..blaa

Takaisin