Plussa vai ei?

Kävin nyt ostaa noita pcn ovis testejä kaupasta nii kannattaako ne tehdä aamu pisusta vai päivä? :)

Tänään tein ekan useemman tunnin pidätyksellä mutta pissi oli silti laimean väristä, ja selkeä nega oli kuitenkin testi :D
e4f951610f2e96ac1ce2af4792ce95f0

Esikko, ei näy kuvaa :/ O-testit kannattaa tehdä aamun tokasta pisusta tai päivällä/illalla 2-4 h pidätyksen jälkeen. Aamun ekasta ei kannata tehdä, sillä lutenisoiva hormoni hajoaa jos se on virtsassa liian kauan.

Ninjaana: Näyttäis haalea haamu ja vähän mun silmään väriäkin olevan :-) Uutta testiä päivän-parin päivän päästä ;)

Muokattu viimeksi:
Viiva näkyy ninjaana mutta en erota onko väriä :) toivottavasti huomenna olisi vahvempi!

Täällä aamun tulos oli kaikkea muuta kuin odotin ja toivoin. En voinut uskoa, että pc-testiin ei ala tulla mitään viivaa ja tein digin myös: ei raskaana! Viiva hävisi melkein kokonaan ja en usko näillä päivillä, että kyse olisi liian laimeasta virtsasta, vaikka yöllä heräsinkin.
Tänään dpo 14 kp 26, pian varmaan alkaa vuotamaan. Mikä aamun aloitus :(

a5cc44970431bf078d45721b7a665361

MrsBee, Voi ei :( siulla on niin selkeet viivat noissa aijemmissa.. Onkohan sit ollut vaan kiinnittymisyritys :(

Ninjaanalla hailu haamu, toivottavasti vahvistuu :)

Ninjaanalla haamu, vahvistumista sille! :)

Mrsbee, pahoitteluni :( tosin tuo on vielä vahvempi ku miun plussa liuskalla dpo14 ja digi ei ole kovin tarkka ja ne antaa vääriä negatiivisia välillä. Toivottavasti ei olisi ollut pelkästä kiinnittymisyrityksestä kyse.

Mrsbee : pahoittelut digi tuloksesta. Olisiko tosiaan ollu kiinnittymis yritys tai sitten digi ei näytä vielö

Piti muuten vähän vilkuilla noita vanhoja testejä ja ihmetellä.. Miulla kahdessa kemiallisessa on testiin tullut viivat aikasin, dpo9 ja dpo13. (Päättyi kp34/rv4+3 ja kp42/rv6+0, jälkimmäisessä en tosin haamua kummosempaa viivaa saanut) Kunnolla alkaneissa raskauksissa ekat haamut on tullut vasta dpo16 ja dpo17 :o oiskohan jollakin tähän hyvä selitys?

MrsBee vielä, toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy!

Mannikka, onpa muuten jännä juttu tuo :o mitenhän ihmeessä se noin tekee... Mie muuten pohdinkin kun plussasit ett voiko olla mahdollista koska kuitenkin edellisellä kerralla olit saanu haamut niin paljon aiemmin ja ihmettelin ett miksi niin :D

Nenna kun mie ihmettelin ihan samaa :D mut ultran mukaan oon oviksenkin oikein bongannu, eli ei voi siitäkään johtua.. Onpa tosi outoa :s

Kiitos lohdutuksesta, digin tiedän ettei ole herkkä, mutta enää vaikea uskoa että tuo pc yhtäkkiä "valehtelis". Edellisten viivojen perusteella ois pitänyt kyllä olla jo tummempi, ei päinvastoin. Käyn hakemassa vielä yhden paketin ja testaan huomenna, eiköhän se tulos ole selvä sitten siihen mennessä. On tää melkoista tunteiden vuoristorataa! Mies ei mulla edelleenkään tiedä, kun on reissussa ja olin kuvitellut voivani kertoa hyviä uutisia kun palaa :(

MrsBee muuttuko tuo pc vielä testiajan jälkeen? Nyt kun uudestaan katoin niin ihan ku tuossa ois väriä vielä tuossa dippauspäässä..

Takaisin