Plussa vai ei?

MrsBee, tuun tänne röyhkeästi kommentoimaan vaan, että kyllä tuossa alimmassa pc:ssä näkyy viiva!! Varovaiset onnittelut! :) Ja mullahan ei tunnetusti oo mitään viivalaseja, yleensä en nää testeissä mitään viivoja ennen kuin ne ovat tosi selkeät.

Tiedän, että ois kannattanut odotella uusia testejä ainakin huomiseen, mutta kuka oikeesti malttaa?!:D

Tässä siis tältä aamulta:
8e3b1969f7c24b10db6ea00f56fddbfc

Apteekin testiin tulee edelleen enintään hento haamuviiva, mutta pc: ssä on kyllä selvä viiva jo. Vielähän tämäkään ei tietty mitään lupaa, mutta toivottavasti apteekin testiinkin piirtyisi muutaman päivän päästä selvä viiva ja vuoto pysyisi poissa!

MrsBee kp23/25-26(32), dpo 11

Kyllä tuo plussa on. Onnea!
Mä sain viime raskaudessa pc testiin selkeät viivat ja samoin digi sanoi et raskaana. Muut testit näyttivät negaa. Esim. herkät 10 testit. Hcg ollut testatessa 49.

Itse ostan nykyään vain noita pc liuskoja. Ovat edullisia ja toimivia :)

Haa kerrankin pääsen tänne oman tikun kanssa :grin

Iltapisusta tällänen o_O pc:n testi jolla en oo koskaan saanu viivanpaikkoja ja harvemmin kuvaan asti millään testillä niitäkään. Tein 2 testiä jotka on eri eristä ja kumpaankin tulee vahva viivanpaikka o_O

Mami kp 25/27 yk 21

Liitteet

• IMG_20160313_214314.jpg
    IMG_20160313_214314.jpg
    381.7 KB · Katsottu: 560
Mami91: mulle on pc antanut aiemmin selkeitä viivanpaikkoja, mutta ei näkynyt ehkä noin vahvana. Mun ekat tässä kierrossa oli kans tosi hankala erottaa onko väriä vai ei, mutta jos on kyseessä muu kuin viivanpaikka, vahvistunee viiva parin päivän sisällä ja selkiytyy. Toivotaan siis tätä!

Alla vielä kuva aiemmista viivanpakoista eri päivinä viime tai toissa kierrossa(en muista enää):
c13512866a1b518597f7d9fde74ec658

Mami, oiskohan tuolla yläreunassa havaittavissa väriäkin luonnossa? Näyttää vähän sellaselta mut en oo yhtään varma.. Selkeä on kyllä viivanpaikka ainakin!

Mami, kyllä siinä jotain näkyy mutta onko väriä vai viivanpaikka... Uutta testiä huomenna/ylihuomenna! Ja toivotaan että viiva vahvistuu selkeästi punertavaksi! :)

nenna, väristä en oo varma oliko just tossa tummassa kohassa sitä.

Kaippa se vaan viivanpaikka on, en vaan oo noin vahvaa saanu koskaan, ne on ollu tasasen harmaita/ vitivalkosia joita oon saanu, ja oon sentään ihan jokusen testin tehny tässä viime vuosina :grin tänään ei oo yhtään selvempi viiva ja on menkka tuntemuksia, eli luulen että ne menkat sieltä taas alkaa..

Larissa, ei saa kuvaan asti tota viivaa, kun rajaa niin ei näy enää :/ ja koskaan ei oo vielä menkkatuntemukset ollu väärässä, mutta oishan se kiva jos nyt olis, mutta en siihen kyllä oikein usko :) pääseepä varaan polille aikaa, odotan sitä ultraa eritoten, kun repesin tosi pahasti viimeks, niin onko se aiheuttanu jotain mikä vaikeuttaa raskautumista, vai onko se vaan tää ylipaino.

Takaisin