Plussa vai ei?

Negahan sieltä tuli. Piti testata ennen reissua. Vielä kun menkat alkais niin pystyisi laskemaan kiertoa. Nyt neljä kuukautta viimeisistä.

sketch-1457672267053.jpg

Jaahas...Täällä menee nyt tulevat päivät todellakin piinaillessa. Aamulla One Step näytti edelleen tyhjää, mutta hetken mielijohteesta dippaamani PC-testiin ilmestyi ihan selvästi havaittavissa oleva haamuviiva. Tosi haalea, mutta selvempi kuin ne viivanpaikat aiemmin, jotka tuli vasta kun testi oli ihan kuivunut. Viivanpaikka tämäkin voi toki edelleen olla, mutta saapa nähdä :rolleyes:

Kp ja dpo en ole laskenut tarkkaan, ehkä dpo 9, eli hyvin aikaista..

217fb965d00ed43a17e84fc06552b42a

MrsBeellä on haamu :) toivotaan et lähtee vahvistuu!

Haikara, digi näyttäs varmaan 3+ :)

Haikara 3+ näyttää viikosta 5 ylöspäin mutta muista että testit alkavat himmenemään ja luultavastikkaan digikään ei näytä kovin pitkälle enään 3+ vaan alkaa laskemaan viikkojen noustessa

MrsBee! Nään ihan väriäkin, toivotaan että haamunen siitä vahvistuu! :)

Täällä KP 15 ja odotellaan ovista, en oo vielä perillä kierrosta mutta viimeksi sain bongattua ovulaation vasta kp 18.

Liitteet

• 1457682085769.jpg
    1457682085769.jpg
    65.4 KB · Katsottu: 313
Jaiks! No en sit näe ihan omiani ;) Vähän jännittää, kun heitin jo vähän kirveen kaivoon täs kierrossa, kun alkuviikosta vuoti ihan reippaasti verta. Toivotaan, että tämä ei olisi vain joku hailura yritys kiinnittyä vaan joku ois matkassa kuitenkin. Onneksi vielä on aikaiset päivät, että toivoa on!

Onnea oviksen metsästykseen Duulia!

Mun ovisplussa tuli jo n. kp 11, toistuvasti ollut testaamisen aloittamisen jälkeen aikaisessa ovis.

Tässäpä ois saldoa tähän mennessä..tämän aamun testaus on tehty alle 3 h pidätyksellä, koska heräilin koko ajan.
Ylin pc eilen aamulla n. 4 h pidätyksellä.
Keskimmäinen eilen illalla n. 4 h pidätyksellä.
Alin pc ja Apteekin testi tältä aamulta.

28fb3573d4cb9a63199493c1db3a1f38

Apteekin testissä avattuna haaleista haalein hailura. Tämän aamun pc:ssä näyttäis olevan väriä :eek:

Apua nyt jännittää! Dpo on 10. Mahassa "tuntuu" jotain paineen ja lievän kivun tuntemuksia välillä, muuten ei mitään. Mies lähti aamulla viihteen jälkeen suoraan kavereiden kanssa melkeen viikoksi reissuun, enkä ollut hailuroista mitään vielä puhunut (ne on aiemmin tuottaneet pettymyksiä).

MrsBee pcssä ainakin näkyy haamu :) varovaiset onnittelut!

Varovaisesti kiitos Mannikka!

Luonnossa näen kaikissa "jotain", mutta viimeisimmässä pc-testissä erottuu selvästi vaaleanpunaista väriä, ei vain viiva.

Jännittää ja toisaalta ei. Enhän voi oikein kuin odotella nyt. Ainakin hyvältä sinänsä vaikuttaa, viimeksi sain tuon vahvuisen viivan joskus dpo 14 paikkeilla illalla..katsotaan mitä käy ja toivotaan parasta, että tällä kertaa menisi kaikki hyvin. Nyt kp 22 ja menkkojen alkuun olisi vielä n. 4 päivää.

Auttakkee.. mulla piti eilen piti olla ovis,ei näy eikä kuulu. Voiko ovis olla oireeton ja sellainen ettei näy ovistestista?

Mrsbee: tosiaan pc:ssä on väriä. Kumma kun tuossa apteekin omassa näkyy kyllä joku hailuran esi isä mutta yleensä mulla ainaki pc ja apteekin oma on antaneet saman tuloksen. Pc: tulos olis mulle jo plussa

Kirppu: jos oot testaillu säännöllisesti tulee yleensä hormooni huippu näkyviin, joskus se voi olla vaikeaa varsinkin jos kierto ei oo säännöllinen. Ehkä sulla on ovis myöhemmin? Ovis plussakaan ei välttämättä tarkoita että munasolu irtoaa.

Lucky87: mä tein eka apteekin testin ja petyin, dippasin samaan sit pc:n vielä ja siihen tulikin väriä? :rolleyes:

Pissa tosiaan varmaan laimeaa, kun heräsin viimeksi 5 maissa vessaan ja join vettä, tein testit n.klo 8. Silti hassua, että näyttää eriltä, pc:vaikuttaisi siis kai herkemmältä?
Ja samalla ei kyllä One Stepin testeihin tullu yhtään mitään.

Kirppu, ei ovis ole aina samana kiertopäivänä.

MrsBee, haamua näkyy sekä apteekin omassa että pc:ssä! Varovaiset onnittelut! :)

Kiitos vastaajille
Olen viikon testannu säännöllisesti joka päivä eikä oo vahvistunu lainkaan. Pupuiltu on tiistaista asti illottain että luulis tärppäävän jos on tärpätäkseen ja pupuilua jatketaan ainaki maanantaihin asti. Varmuudeksi otetaan varman päälle

Mullakin on nyt ovis hukassa. Eilen tuli testiin vahvempi viiva kun tänään, merkkaako se mitään? Tänään siis ihan hailura..

Takaisin