Plussa vai ei?

Mitä ootte mieltä tästä kuvasta? Menkat oli ja meni, oudon lyhyet. Vellova olo ja älytön janotus sai tekeen yhen varmistustestin.

Onko muut testailleet? Mites Muurahaisella?

image.jpeg

Ronjah, kyllä siinä hailura näkyy.

Täällä nega, ei tule meille vauvaa tästäkään kierrosta...

ImageUploadedByVau Foorumi1457245916.469329.jpg

Muurahainen dpo 13, yk 25

Ronjah, kyllä siinä hailura näkyy :)

Murkku, siulla nään myös toisen viivan! Mites nyt kuivana? Miten ajoissa viimeeks plussasit, itsehän sain nyt ekan haamun vasta dpo17!

Muurahainen, vielä on varhaiset dpo:t, kaikki on vielä mahdollista ja minä kyllä näen sun testissä hennon viivan - vahvistumista sille!! Peukut on pystyssä!!

Itellä vähän outo tilanne kun menkat tosiaan oli ja meni. Lyhyemmät oli kyllä kuin normaalisti. Jotenkin on vaan huono olo ja armoton väsymys. Ja nyt tollainen hentolainen aamuiseen testiin. Pitääpä ylihuomenna (viimeistään) testailla uusiksi.

Mannikka, ei se testi tosta oo muuttunut, ite en kyl siinä toista viivaa nää. :( sul on hyvät viivalasit! :D testaan vielä tiistaina uudestaan, silloin pitäisi luget lopettaa.

ImageUploadedByVau Foorumi1457272273.456421.jpg

Mulla siis tänään kp12 kiero viime kuussa 27 ja sitä ennen 26. Tässä kierrossa ekaa kertaa tikuttelen. Jännä nähdä koska viiva voimistuu vai voimistuuko ollenkaan.

En malttanu ootella huomiseen, kärsivällisyys ei oo mun hyve.. Testi siis First response ja aamulla tehty. Tuleeko näihin testeihin viivanpaikka, onko kokemusta?

image.jpeg

Kp 13 tänään. Toivottavasti alkaisi nyt tummenemaan. Ovis oireita jo tuntuu. Oon niin malttamaton...

ImageUploadedByVau Foorumi1457360206.209652.jpg

Ronjah, no jos katsot mun first response kuvia, nii hailuroita niissä näkyy, vaikka raskaana en ollutkaan.

Täällä nega testattu äsken. Tänään loppuu lääkitys ja menkat alkaa parin päivän päästä.

Joo, taitaa tulla hailuroita noihin First Responsin testeihin vaikkei raskaana oliskaan. Ärsyttävä testi kun vähän muka antaa toivoa! BUU!!!

Pahoittelut negasta Muurahaiselle, toivotaan onnea seuraavalle kierrolle!!

Takaisin