Plussa vai ei?

Murkku : muokasin tota sun kuva ja ihan selkeesti siinä toinen viiva näkyy ja musta siinä on hieman väriäkin :) toivottavasti vahvistuu!!!!

Liitteet

• 1457034350101.jpg
    1457034350101.jpg
    26.7 KB · Katsottu: 397
Minäki nään tuossa Murkun tokassa kuvassa selkeesti hailuran viivan ja normaalisti en kyllä testeissä nää mittään ns haamuja vaan ainuastaan sillon ku on oikiasti jo kunnon viivat! :) Mää piän kyllä kaikki sormet ja varpaat ristissä täällä sulle :smiley-angelic001

Ninnille ensinäkin super paljon onnea pienestä! Sinä olet yksi ensimmäisistä tämänketjun kirjottajista ;)

Murkku kyllähän tuossa selvä viiva on ja vielä selvempi tuossa sennin muokkaamassa kuvassa! :) voikun <3

Senni, no tossa se näkyy vielä paremmin. :)

Voi te ootte ihania, nyt vaan toivotaan. Pahoin pelkään, että samoja hailuroita noikin on mitä on ollut aiemminkin...

Tässä aamuinen vauvalan testi, viivanpaikan taisin saada vaan aikaiseksi.

ImageUploadedByVau Foorumi1457065169.101916.jpg

Muurahainen dpo 11, yk 25

Äh, sorruin! Testiajalla kuvattu pc, ei taida näkyä mitään.

Liitteet

• 20160304_093844-1-1.jpg
    20160304_093844-1-1.jpg
    905.6 KB · Katsottu: 289
Oii murkku! Vahvistumista viivalle sinne :)

Mistä ootte ostanut ovistestejä, mitkä on hyviä? Ja milloin niitä kannattaa alkaa tekemään, nyt on KP 8.

Murkulla näyttää lupaavalta First Responsit, toivotaan että viiva vahvistuu!

Avvilla ei näy mun silmiin vielä mitään, mutta jospa ylihuomenna olis jo paremmin esillä!

_e_ aattelin huomenna tehdä :)
Piti tehdä siis jo tänään, mutta en uskaltanutkaan, jos se ei näytäkkään mitään enää...

Mäkin oon monta hailuraa tehnyt ja monesti tippunut kovaa ja korkeelta kun onkin alkanut menkat.. :( nyt kun plussasin herkkään testiin ekan haamun joka oli kyllä myös tiirailtava, olin vaan ihan varma että nyt on tärpännyt. :) lisäks käytin ovistestejä jotka näytti jo ennen rtestiä mun raskauden :)

Takaisin