Plussa vai ei?

Kirppu: nega toi ovistesti on,otesti kertoo raskaudesta vain jos se plussa. Mut älä hätäile dpo 6 ei voikaan näkyy mtn. Itellä dpo 9 ja otesti ja rtesti negoja, mutta dpo 9 on vissi vielä aika aikaista. :)

Niin vähä itekki epäilin mutta oonki nii hätähousu kun oireet hävis että jostain löytyis jotai merkkejä raskaudesta;)

Kaikki sanoo et lämpö pysyttelee vähän korkeemmalla raskauden aikana, mut mulla on ainakin ollu vähän normaalia alempi.. :o mistähän tää johtuis? :)

Kyfi, puhutko nyt aamulämmöstä vai keskellä päivää otetusta lämmöstä? Aamulämmöt nousee ovulaation jälkeen keltarauhashormonin takia ja lämmöt pysyy ylhäällä, jos tulee raskaaksi. Nousu ei välttämättä ole suuri, se voi olla mitä tahansa 0,2-1 asteen välillä. Osa ei koe, että lämpö olisi noussut raskauden alkaessa ja toisilla on jo kuumeinen olo.

Kyfi, puhutko nyt aamulämmöstä vai keskellä päivää otetusta lämmöstä? Aamulämmöt nousee ovulaation jälkeen keltarauhashormonin takia ja lämmöt pysyy ylhäällä, jos tulee raskaaksi. Nousu ei välttämättä ole suuri, se voi olla mitä tahansa 0,2-1 asteen välillä. Osa ei koe, että lämpö olisi noussut raskauden alkaessa ja toisilla on jo kuumeinen olo.
Aamulämmöstä puhun. Joo ei mulla vaan oo mihkään noussu! :)

adf3c3824bd1af4db279b894bbfadada
tällänen tuli testattua.. Mikähän lie turha väriläikkä se eilen oli :(

Esikko, tekikö ne sulle labrassa ns. pikatestin (tulos on raskaana/ei raskaana) vai verikokeen joka antaa hcg:n numeerisen arvon? Kannattaa varmaan tänään soitella omahoitajalle, ne ei välttämättä soittele sieltä sulle :)

Kuinka sä esikko maltat olla soittelematta tuloksia? :)

muoks. siis samaa tarkoitan, kuin Larissa, kirjoitettiin yhtaikaa.

Verikokeen ottivat. Joo oma kantaa äsken luin nii th oli siihen kirjoittanut että kyselee sit tuloksia( siis varmaan mua tarkoitti) soitan sinne siis kun soittoaika alkaa :) muoks. Siks maltan kun soittoaika on vasta 12 :D

Larissa tehdäänkö toi pika testi pisusta vai verestä? Mutta mitä luin kannasta nii siellä luki vaan testin lyhenne hcg eli Kait ne arvon ottaa toivottavasti :)

Takaisin