Plussa vai ei?

Larissa ens kuussa tutkitaan ultralla munasarjat ku torstaina lääkäri tunsi toisessa munasarjassa jonku pienen patin

Ok, no hyvä että on ultra tulossa. Pco voisi selittää pitkät epäsäännölliset kierrot. Ja pco:n takia munasarjaan on voinut kehittyä hyvänlaatuinen toiminnallinen kysta jos ovulaatio ei ole onnistunut. Pco on onneksi aika helposti hoidettavissa tabletti-lääkityksellä ja moni raskautuu kun saadaan ovulaatio tapahtumaan :) oliko teillä pitkä yritys takana?

Nyt reilu puolivuotta ollaan oltu ilman ehkäisyä. Minulla todettiin myös kysta silloin kun odotin esikoista mutta se hävisi itsestään.

ImageUploadedByVau Foorumi1455448548.024678.jpg

Oisko tämä teidän mielestä jo O-plussa? Mun mielestä voisi olla, mutta teen vielä illalla uuden testin ;) tällä kertaa ois ovis aikaisessa, viime kierrossa vasta kp 15!

Larissa kp 10

Muokattu viimeksi:
esikko1 Mulla kanssa yllärinä oli ovis keskiviikkona vaikka piti olla nyt viikonloppuna. Ei oireen oiretta mistä olisin tiennyt olevan ovis,mutta ajan kuluksi tein yhden testin ja olikin huikean vahva viiva. Nyt tuntuu massussa oudolta,on kuplintaa ja hiukan "kipua",sellanen olo että tärppäs...mutta saa nähä.

Tein sit reilu tunnin pidätyksellä 10 testin
f5b63181b55af03650d9a5dec34de6b5
kuvaa vaan on vaikee saada eli ei varmaan mitään :( luonnossa jotain näkyy mutta varmaan viivanpaikka vaa sit

Meillä meni nyt ihan harakoille tämä kierros. Testi ei näytä enää kunnolla enää edes kontrolliviivaa, saati ovisviivaa.

Mie oon ainaki saanu ihan vaan soittamalla :)

Esikko, neuvola ei välttämättä ota kantaa tuohon. Käy yksityisellä, voit varata suoraan ajan verikokeeseen eikä tarvi edes käydä lääkärillä. Maksaa varmaan muutaman kympin.

bfa927bb738ae06f9e39af59e798bbf3
tuli tällänen hassu? Alareunassa näkyy joku läikkä oletetun viivan kohdalla ja ku sivusta katsoo näyttää samalta kun kontrolliviivan kohta...

Esikko, onko siulla muun merkkisiä r-testejä? Voisit kokeilla testata jotain toista merkkiä, kun o-testikin noin pitkään on plussalla, tai sit vaan verikokeeseen :)

Takaisin