Plussa vai ei?

Kyfi, ootko koneella vai puhelimella? Puhelimella sitä ei mun mielestä saa vaihdettua. Koneella vaihtamiseen löytyy ohjetta jostain tuolta perus infoista.

Rbck ja esikko1 molempien testissä näkyy jotain vahvistumista niille!
Testasin myös aamulla ja en tiedä miksi uitin 2 testiä mutta en mä niissä mitään nähnyt.Eipä tässä auta kun odotella ja toivoa.aamulla oli vähän fiilis että en kyllä raskaana ole,mutta kyllä se fiilis tässä vaihtelee.Ja pientä toivoa vielä sain kun ajattelin että kuopuksesta oon tehnyt plussan kp 27 tai 28 ja muistan vielä että se oli silloinkin tosi haalea niin eipä ehkä pitäisi vielä mitään näkyä ja kun ei kierrostakaan mitään hajua.En oo kyllä koskaan ennen ollut näin malttamaton ja alkanut näin aikaisin testaamaan ja jos en raskaana ole niin täytyy kyllä jatkossa testata vasta kun kuukautiset myöhässä kun vähän tietää kiertoa taas :) Nyt siis menossa kp25.En varmaan malta olla huomennakaan testaamatta katsotaan alkaako viivoja näkyä.

Vaveli16 ei kannata vielä heittää toivoa, jospa sun kierto onkin päättänyt olla 28 ni voipi hyvin olla vielä kaks viivaa muutaman päivän päästä! :-)

Malttamattomuus on kyl semmonen et eipä sille mitään mahda..

Mulla 10 min ja näyttää tältä :(
d0fb1acdc880157060a6029a7448039c
nyt alkaa ärsyttää tää epätietosuus...

Höh :/ mut kyl mä esikko1 nään siinä rtestissä silti jotain pientä :0

Mä oon murehtinu et näyttääkö nää sofit ihan mitä vaan niinku on ollu keskustelua, mut eikai nää nii väärin voi näyttää..ku ma oli ihan nega ja siitä tähän vahvistunu aina pikkusen..

Mitäs tänne kuuluu, plussia tullu muille? :) mun raskaus ainakin etenee, eilen sain hirveen itku nauru sekotuskohtauksen, ilman syytä, nyt jälkeenpäin naurattaa että mikä mulle oikein tuli :D

En ainakaan tiedä mihin testiin luottaa ja mihin ei.Oon testaillut nyt vauvalan hcg-merkkisillä testeillä ja niihin ei oo tullut oikein mitään muutakun tihrustamalla ehkä nähnyt.Mutta nyt aamulla testasin sitten pc-testillä ja tuli haamu siis selkeämpi kun nyt ennemmin on tullut.Ei tarvinnut mun tihrustamalla katsoa.Ja mielestäni ihan haamu ei viivanpaikka.Mutta ei auta kun odottaa.Huomenna käytän noita hcg:tä ja sofia aamulla ja jos sitten maanantaina taas testasi pc:llä kyllä pitäisi sitten jo selkeästi näkyä jos on raskaana.Digi olisi kiva mutta en tiiä maltanko tilata tai ois kiva hakee apteekista niin saisi nopeampaa.

Vaveli16, miksi et vaan testaa digillä? Mulla tuli ekat haamut vasta kp43 ja olisin tullut hulluksi jos olisin pelkästään tikkuja kyttäillyt. Kp45 tein digin ja tuli raskaana 2-3. Digi on vastauksissaan karu, mutta ainakaan ei jää arvailtavaa..

Joo vaveli16, hae apteekista se digi, ihan hyvin voit olla raskaana, tarkempia noi digit ainakin mun mielestä! Kun vertaa et kaikki muut näytti mulla ihan vaan yhtä viivaa mut digi kerto jo heti toista! :)

Joo en nyt pääse ehkä hakemaan sitä ihan justiin mutta jos viim.maanantaina hakisi tarkoitus oli tänään hakea mut ei sit mentykään apteekin lähelle

Mä en pysty viikonloppuna testaa ku oon reissussa... Tilasin digin mutta veikkaan että tulee vasta tiistaina. Epäilen kyllä että tais olla vaan viivanpaikkoja mun halurat mutta menkkojakaan ei kyllä kuulu:( maanantaina esikon neuvola taidan siellä mainita että menkat yli viikon myöhässä :D

En ainakaan tiedä mihin testiin luottaa ja mihin ei.Oon testaillut nyt vauvalan hcg-merkkisillä testeillä ja niihin ei oo tullut oikein mitään muutakun tihrustamalla ehkä nähnyt.Mutta nyt aamulla testasin sitten pc-testillä ja tuli haamu siis selkeämpi kun nyt ennemmin on tullut.Ei tarvinnut mun tihrustamalla katsoa.Ja mielestäni ihan haamu ei viivanpaikka.Mutta ei auta kun odottaa.Huomenna käytän noita hcg:tä ja sofia aamulla ja jos sitten maanantaina taas testasi pc:llä kyllä pitäisi sitten jo selkeästi näkyä jos on raskaana.Digi olisi kiva mutta en tiiä maltanko tilata tai ois kiva hakee apteekista niin saisi nopeampaa.

Täällä samat fiilikset. Kahtena peräkkäisenä päivänä sofilla erivahvuiset vaal.pun haamut ja tän aamun rfsu herkkä näytti aika lailla varmasti negaa ku ei superkatseella väriä ainakaan löytynyt.. Pahus vie.

Huomenna aamulla sitte on mun normi max. kierto täys ja pitäs VIIM mun melestä menkat alkaa. Saapa nähä. Tällä hetkellä vaan ketuttaa..

Joo noi sofit näytti sillon mullekin selkeetä viivaa(vaaleeta kylläkin) vaikka muut näytti vielä negaa... No mut samperi kun tuli se pc:n viivanpaikkakin ehkä sillon torstaina...

Muokattu viimeksi:
Takaisin