Plussa vai ei?

Mun esikoinen tärppäsi kierrosta joka oli yli 70 päivää pitkä. Uskoisin että siellä on kaikki niinkuin pitääkin ja sintti kasvaa oikeassa paikassa.

Ovulaatio siis tapahtunut sulla vaan myöhemmin.
 
Muokattu viimeksi:
1FC07866-170D-4675-B96C-C1E225EF9CB3.jpeg
Heippa :anyone

Testasin aamulla rfsu:n herkällä testillä (kp 27/28-30) ja tälläinen tulos tuli testiajan sisällä, mutta kuivuessaan katosi.

Onko kenelläkään kokemusta onko kyseessä testille ilmeisesti hyvinkin tyypillinen viivanpaikka ja onko sillä tapana kadota kuivuttuaan?

Testaan huomenna aamulla apteekin testillä uudelleen kyllä, mutta kovin mielelläni kuulisin kokemuksianne, jos elättelenkin turhia toiveita suotta :smiley-ashamed008
 

Liitteet

  • 5BA88036-E7EF-4874-9642-570E02B829E2.jpeg
    5BA88036-E7EF-4874-9642-570E02B829E2.jpeg
    43.4 KB · Katsottu: 267
View attachment 79228 Heippa :anyone

Testasin aamulla rfsu:n herkällä testillä (kp 27/28-30) ja tälläinen tulos tuli testiajan sisällä, mutta kuivuessaan katosi.

Onko kenelläkään kokemusta onko kyseessä testille ilmeisesti hyvinkin tyypillinen viivanpaikka ja onko sillä tapana kadota kuivuttuaan?

Testaan huomenna aamulla apteekin testillä uudelleen kyllä, mutta kovin mielelläni kuulisin kokemuksianne, jos elättelenkin turhia toiveita suotta :smiley-ashamed008
Joo, toi testi on huono. Tekee tollasta että märkänä viivanpaikka näyttää punaiselta mutta sitte katoaa. Eli nega:sad001
 
View attachment 79228 Heippa :anyone

Testasin aamulla rfsu:n herkällä testillä (kp 27/28-30) ja tälläinen tulos tuli testiajan sisällä, mutta kuivuessaan katosi.

Onko kenelläkään kokemusta onko kyseessä testille ilmeisesti hyvinkin tyypillinen viivanpaikka ja onko sillä tapana kadota kuivuttuaan?

Testaan huomenna aamulla apteekin testillä uudelleen kyllä, mutta kovin mielelläni kuulisin kokemuksianne, jos elättelenkin turhia toiveita suotta :smiley-ashamed008
Toivottavasti plussaat:Heartred
 
Eilen sitten vuoto alkoi ja onkin sen verta runsasta, joten kävi mielessä jospa siellä oli joku hetken roikkunut seinämässä. Eli kp 2 ja uuteen letrokiertoon. Hyvää Juhannusta kaikille :Heartred
 
Hyvää juhannusta kaikille!:p Mikäli kaikki eivät ole jo lähteneet sitä juhlistamaan, niin mua mietityttää, että ovatko nämä ihan tyypilliset pelkät viivanpaikat pc:ssä ja one stepissä?:rolleyes: Kaikki raskauteni olen testannut jollain dpo18 leffaviivoilla, mutta nyt (liian) aikaisin liikkeellä dpo9.

https://aijaa.com/fbXzMj
 
Hyvää juhannusta kaikille!:p Mikäli kaikki eivät ole jo lähteneet sitä juhlistamaan, niin mua mietityttää, että ovatko nämä ihan tyypilliset pelkät viivanpaikat pc:ssä ja one stepissä?:rolleyes: Kaikki raskauteni olen testannut jollain dpo18 leffaviivoilla, mutta nyt (liian) aikaisin liikkeellä dpo9.

https://aijaa.com/fbXzMj

En osaa kommentoida valitettavasti mitään, mutta mä näen kyllä jonkinlaiset hailurat molemmissa. Jännittävää!
 
Hyvää juhannusta kaikille!:p Mikäli kaikki eivät ole jo lähteneet sitä juhlistamaan, niin mua mietityttää, että ovatko nämä ihan tyypilliset pelkät viivanpaikat pc:ssä ja one stepissä?:rolleyes: Kaikki raskauteni olen testannut jollain dpo18 leffaviivoilla, mutta nyt (liian) aikaisin liikkeellä dpo9.

https://aijaa.com/fbXzMj

Minä nään ihan selvästi tupla viivat! Eikä näytä viivanpaikoilta :wink onnea! Toivotaan että viivat vahvistuu :happy:
 
Ja mulla ainakin hyvät kokemukset pc:n testeistä. Joskus on tullut viivanpaikka esiin ja se on ollut vaaleampi kuin tausta, eli niin ettei voi luulla edes positiiviseksi kun ei oo yhtään väriä. One stepit näyttää mun mielestä huonosti positiivista viivaa vaikka pitäisi olla herkkiä, mutta hyväpuoli että niihinkään en oo ikinä saanut turhia viivoja. Eli hyvältä vaikuttaa kosmoskukat nuo sun testit :happy119
 
Takaisin
Top