Plussa vai ei?

Mä en malttanut ja testasin jo tyylipuhtaan negan herkällä testillä..tänään dpo 10. Et aikasta kyllä mut herkällä testillä tein. Tissit on kipeet, pissattaa, iho on hyvässä kunnossa (,normaalisti iho kukkii jo näillä päivillä..)

Monessa paikkaa oon lukenu et ne herkät ei niin herkkiä kuitenkaa olis, moni suosittelee pc liuskaa et näyttäis jopa aiemmin ku ne 10miun testit :wink toivottavasti plussaat :)
 
Monessa paikkaa oon lukenu et ne herkät ei niin herkkiä kuitenkaa olis, moni suosittelee pc liuskaa et näyttäis jopa aiemmin ku ne 10miun testit :wink toivottavasti plussaat :)

No tota mä mietin myös.. Pc on hyväksi todettu, en oo koskaan sillä vääriä tuloksia saanut. Kaupan kautta sitten loppuviikosta..Kiitos :)
 
mamabel, joo tuo testailu ois kyl kiva tehdä jo tässä vaiheessa. Varsinkin kun on muutamia oireita! Mulla iho kukkii tavallista enemmän (hormonitason vaihteluako?) ja vatsa hieman kipeä tänään, sen rusehtavan liman lisäksi. Tekisi toki mieli testailla, mutta uskon että negaa olisi täälläkin!

Pidetään peukkuja et tulis plussa. Lupaavan kuulosta kuitenkin :)
 
dpo 11 täällä, ja aivan hirveä kuumuus heti aamulla. Yleensä palelen aamuisin, varsinkin kun alkaa tulla kylmempää näin syksyllä. Nyt laitoin vain takki paidan päälle ja hikoilin silti... jotain hormooneja tässä kropassa kuplii tai jopa kiehuu. Onko sitten pikkuinen kiinnittynyt vai menkat tulossa? En osaa sanoa, muutama päivä vielä testailuun! jaiks...:eek:
 
dpo 11 täällä, ja aivan hirveä kuumuus heti aamulla. Yleensä palelen aamuisin, varsinkin kun alkaa tulla kylmempää näin syksyllä. Nyt laitoin vain takki paidan päälle ja hikoilin silti... jotain hormooneja tässä kropassa kuplii tai jopa kiehuu. Onko sitten pikkuinen kiinnittynyt vai menkat tulossa? En osaa sanoa, muutama päivä vielä testailuun! jaiks...:eek:

Sä oot kyllä sissi! Itellä ei kyl selkäranka kestänyt ja testasin taas.. haalee viiva ehkä?! Dpo 11.
 
Hetken tuijotettua voi olla että on? Mutta kuvissa näkyvät vain selkeät viivat yleensä! Ja en yritä olla sissi, mä en vain jaksa tiirustella negatiivisia testejä nyt viikolla. Viikonloppuna ehtii sitten murehtia kunnolla :D Tänään tuli vielä vähän tuota ruskeetalimaa, mutta ei yhtä paljon kuin eilen. Pientä nippailua tänään, eilen kerran sattui vasemmalla ihan sillai että piti liikkua. Aamulla oli taas ihan hirveä mummokuumus, nyt on ihan ok olo! Yleensä palelen aamuisin...
 
Mä muistelin että mulla tais olla jotain ton suuntaista haamua dpo11-12, leffaviivat tuli vasta paaaaljon myöhemmin. (Nyt menossa rv 30+3)
 
Takaisin
Top