Plussa vai ei?

Noista kierroista, että voi käydä niinkin, että on säännöllinen 28 pv kierto eikä ovuloi. Mutta näistä ei kannata liikaa hermoilla, ennen kuin on pidempään eli yli vuoden ilman tulosta yrittänyt. Monille tulee kierrossa kaksi LH-aaltoa, joista jälkimmäinen vasta laukaisee ovulaation. Monenlaista voi olla ja tulla vastaan.
Plussia ketjuun monissa muodoissaan!
 
Onko tämä haamu? Testi OneStep ja dpo13. Huomenna olis menkkojen aika alkaa... :nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_20180413_064003__01.jpg
    IMG_20180413_064003__01.jpg
    736.2 KB · Katsottu: 375
Miten ihmeessä voi testeistä tulla plussa jos ei ovuloi?! En usko. Mun gyne sanoi jos kuukautiset tulevat säännöllisesti niin silloin myös ovuloi, varsinkin jos tuntee ovulaation tapahtuvan.
Jos on säännölliset menkat normaalipituisella kierrolla, suunnilleen 99 % varmuudella ovulaatio myös tapahtuu. Sitten jos on näitä pitempiä kiertoja, joista itselläni ja monella muulla on täällä kokemusta, ovis ei välttämättä tahdukaan, vaikka ovistikkuun saisi plussan.
 
Kannattaakohan tehdä huomen aamulla digitesti. Jos oviksesta laskettuna huomenna 4+4, niin mitä sen pitäisi näyttää? 2-3? Tai edelleen 1-2? Osaako joku auttaa? Kiitos :)

Ja Muskalle onnittelut!!
 
Muskalla selvä haamu, onnea ja vahvistumisia! :)

Sara, mulla näkyi samat viikot torstaina testissä, pitää koittaa ens viikolla saada se 3+ tulos kun vielä on yks testi kaapissa.. Jos sitä sitte malttais lopettaa testailun ja vähiin rahoihinsa pissaamisen :grin
 
Niinpä Taikapilvi :) En edes halua miettiä miten hirvittävän paljon sitä on laittanut rahaa testeihin parin vuoden aikana.

Onko sulla tullut jo jotain oireita? Mulla oli viime raskaudessa rinnat tosi kipeät heti alkuun, mutta nyt ei vielä tunnu mitään. Hiukan aamuisin normaalia enemmän omituinen aavistuksen etova olo. Mutta onhan tämä vielä niin alussa, että tuskin rajuja oireita vielä pitäisikään olla.

Mukavaa viikonloppua kaikille :)
 
Niinpä Taikapilvi :) En edes halua miettiä miten hirvittävän paljon sitä on laittanut rahaa testeihin parin vuoden aikana.

Onko sulla tullut jo jotain oireita? Mulla oli viime raskaudessa rinnat tosi kipeät heti alkuun, mutta nyt ei vielä tunnu mitään. Hiukan aamuisin normaalia enemmän omituinen aavistuksen etova olo. Mutta onhan tämä vielä niin alussa, että tuskin rajuja oireita vielä pitäisikään olla.

Mukavaa viikonloppua kaikille :)

No mut miettikää minkä verran on menny rahaa esim naistenlehtiin tai karkkiin :)
 
Niinpä Taikapilvi :) En edes halua miettiä miten hirvittävän paljon sitä on laittanut rahaa testeihin parin vuoden aikana.

Onko sulla tullut jo jotain oireita? Mulla oli viime raskaudessa rinnat tosi kipeät heti alkuun, mutta nyt ei vielä tunnu mitään. Hiukan aamuisin normaalia enemmän omituinen aavistuksen etova olo. Mutta onhan tämä vielä niin alussa, että tuskin rajuja oireita vielä pitäisikään olla.

Mukavaa viikonloppua kaikille :)

Ihme kyllä on ollu tosi paljo, viimeksi ei ollu oikeesti yhtään mitään niin tää on tosi outoa :grin Viikkoja nyt 4+3 ja parina iltana on ollu pahoinvointia ja saanu nieleskellä ihan kunnolla ja tosi paljo on sellasta liitoskipumaista jomottelua/nipistelyä mitä lie, mut vuotoja ei onneks oo ollu..
 
Mä oon edelleen ryhmässä raskaaksi 2017 :D me ei vaan suostuta lähtemään sieltä! Siel on aika paljon porukkaa edelleen :)

Mun tilanne on: vuosi yritystä takana ja en ilmeisesti ovuloi. Kaksi lasta jo ennestään joten hieman outoahan tämä on...
 
Takaisin
Top