Plussa vai ei?

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti mannikka, 24 kesä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. mannikka Ei muuta elämää Elomammat 2018 Helmikuunmammat 2015 Syysmammat 2016 Elomammat 2016

Siis tuo r-testi oli varmaan 20 min testin teon jälkee viel kokonaa vaaleenpunane. Sit lähettii kävelylle ja sen jälkee oli tuommonen.. Eeihän sitä nyt digiä kehtaa, lisää vaan tikkuja huomen :D
  2. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Hahah joo jos tuo enteilee plussaa niin kyllähän se tikussakin alkaa lähipäivinä näkyä :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. äiti viiden Peruskäyttäjä

mannikka mäkin nään r-testissä haamujen esiasteen värillä :grin
    ja o-testi tummenee :p
    toivottavasti huomenna r-testissä ois tummempi väri tai viimeistään
    ylihuomenna... :) jännää jännää :hungry:
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. mannikka Ei muuta elämää Elomammat 2018 Helmikuunmammat 2015 Syysmammat 2016 Elomammat 2016

Vähän tekis mieli pissiä tikulle taas :D
    • Tykkää Tykkää x 3
  5. äiti viiden Peruskäyttäjä

mannikka ei muutakun pissimään tikkuun vaan jos siltä tuntuu :joyful:
    mä oon kans noitten tikkujenkaa lotraillu vaikka niissä ei mitään näykään :grin
  6. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Ääh mä tunnustan, tein tänään pc:n tikun :D negahan se oli.

Dpo 7
  7. pauliina785 Aloittelija

Jos mäkin yritän lykkää tähän testieni kuvia. Kokeillaan osaanko.

Attached Files:

8. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Pauliina vähä siinä jotain näkyis :)
  9. pauliina785 Aloittelija

Tuo tuossa ylempänä, erittäin herkän tein 12 päivää ovulaatiosta...Seuraavana päivänä samanlaisen, ehkä aavistuksen vielä hailumpi. Tässä kuva molemmista kuivuneina/roskishaamuina... Voi miksei vain osaisi odottaa ekan testin tekoa tarpeeksi =)

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 1
  10. äiti viiden Peruskäyttäjä

Pauliina jotain näen tikussa mutta en ole varma onko vaan viivanpaikka :)

Ninni22 kyllä täälläkin on pissitty tikkuun eikä mitään näy dpo 6-7 :cool:
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. äiti viiden Peruskäyttäjä

Pauliina edelleen nään alimmaisessa vaan viivanpaikan en väriä valitettavasti :oops:
  12. mannikka Ei muuta elämää Elomammat 2018 Helmikuunmammat 2015 Syysmammat 2016 Elomammat 2016

Pauliina kyl tos vähä jotai näkyy, en sit tiiä onko väriä.. Aamusta uutta vaan :)
  13. äiti viiden Peruskäyttäjä

Laitan nyt tänpäivän o- ja r-testin tänne vaikka ei niissä mitään näykään :dead:

DSC_0001 (2).JPG

mutta himotestaaja kun oon... :hungry:
  14. mannikka Ei muuta elämää Elomammat 2018 Helmikuunmammat 2015 Syysmammat 2016 Elomammat 2016

Äiti viiden, ovistestissä on ainakin kaks viivaa :wink:p

Muoks. Mietin täällä et jaksasko hakee apteekista testin huomisaamuks.. Jos näkys paremmin ku halpistesteil :D
    • Hauska Hauska x 1
  15. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Käy hakemassa :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  16. äiti viiden Peruskäyttäjä

No mannikka kävitkös apteekissa? Jotta päästään aamulla tiirailemaan testilöisiä :rolleyes:
  17. mannikka Ei muuta elämää Elomammat 2018 Helmikuunmammat 2015 Syysmammat 2016 Elomammat 2016

Mies käskytti tilaa netistä mielummi :p tilasin sit samat vähän paremmat testit mil plussasin esikosta :D
    • Hauska Hauska x 1
  18. mannikka Ei muuta elämää Elomammat 2018 Helmikuunmammat 2015 Syysmammat 2016 Elomammat 2016

Ja kyllä pääsette aamusta tiiraa testilöitä :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  19. *_e_* Peruskäyttäjä

Tein eilen first signal kasettitestin ja punainen viiva tuli ikkunaan testiajan jälkeen, hieman jo ehdin innostua mutta onko muilla tullut noin selkeenä viivanpaikkaa tms jos ei ole ollut raskaana?:sad001 tein tänään rfsun liuskan iltapisusta ja siinä ei mitään kovin merkittävää näy.. Tässä vielä kuva! http://aijaa.com/bl0Jvx

auttakaa!!:s
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. mannikka Ei muuta elämää Elomammat 2018 Helmikuunmammat 2015 Syysmammat 2016 Elomammat 2016

Kyfi, miten pitkään testiajan jälkeen tuo viiva tuli first signaliin? Kyl tuo plussalta näyttäs.. Rfsun liuskat on vähän huonoja. Tee aamusta joku toinen testi :)

Jaa tämä sivu