Plussa vai ei?

Muokkasin viel vähä tota testiajalla otettuu testikuvaa.. Jos nyt lopettaisin tän spämmäämisen tältä päivält :D

Liitteet

• 1451554623199.jpg
    1451554623199.jpg
    25.3 KB · Katsottu: 290
2631c0153a59659966624764b1a3d4ac

Tässä rtestit maanantaista torstaihin..
Mulla vähän heittää yli.. muokkasin mustavalkoseks jottai sain näkymään ees jotain näytöllä..
Kuin herkästi pregcheckit antaa viivanpaikkaa?
Tai toki jos oli ovis niin voihan nää niitäki rippei olla..
Malttamaton ku oon ni enhän mä voi oottaa montaa päivää ennen uutta testiä ;P

Maiskukka, kyllähän noissa jotain hailuraa näkyy.. Kyllä se selviää vielä :p

Mä tein aamulla testin kun olin malttamatton.. Ei näy mitään :( menkat pitäis alkaa huomen tai la mutta mitään tuntemuksia ei ole. Normaalisti menkka kramppeja voi olla 2-3 päivääkin ennen menkkojen alkua ja nyt ei mitään. Täytyy varmaan vaan odotella et ne alkais..

Manninka testissä ei näy mitää :( toivottavasti vahvistuu jos livenä näkyy jotai

Kyfin r- testissä en myöskään nää mitään.

Mä oon saanu pc testeihin viivanpaikat pari kertaa. Ja ainakin ku muokkaa mustavalkoiseksi ne viivat tulee paremmin esiin. Miltä nuo viivat näyttää ilman muokkausta? :)

Muokattu viimeksi:
Noi muistuttaa iha mun testejä joskus. Normaalisti ei juurikaan nää mut sit muokkasi ja näky vähä mutta en ollu raskaana. Toivotaan että alkaa vahvistuu jos on tärpännyt :)

Cascadalla selvä haamu :)

Laitan taas lisää kuvia.. Pläh negatestit

Liitteet

• 1451648402779.jpg
    1451648402779.jpg
    11.8 KB · Katsottu: 247
  • 1451648417859.jpg
    1451648417859.jpg
    11.6 KB · Katsottu: 242
Mä en aamulla edes viittinyt testata..
On kyllä outoa, tuntuu et maku ja hajuaisti ois parantunut. Sytytin eilen tupakan ja meinas laatta lentää siitä hajusta. (Lopetin polttamisen vuosi sitten)
Tänään on tissit ollu tosi arat, mut ei menkkakipuja vähän outoa pistelyä alavatsassa. Mut ei ollenkaan sellasta menkkamaista. :o

Testaskos kukaan muu tänään? :)

Manteli selvä haamu :) varovaiset onnittelut!

Takaisin