Plussa vai ei?

Täällä taas kaivattaisiin apua viisaammilta, onko tämä nyt se kuuluisa viivanpaikka tai mistä sen voi tietää? Harmittaa kun tossa lähikaupassa ei oo kun näitä rfsun herkkiä mitkä mitä ilmeisemmin hyvinkin epäluotettavia ja toki mullekkin alkaa kehittymään näitä viivalaseja pikku hiljaa... :D Kukaan ei kertonut että raskaustestien lukemine voi olla näin vaikeeta kun siinä epätoivoisesti sen toisen viivan haluaa nähdä :D
View attachment 108056
Teitkö tänään uutta :)

Eilen oli kuukautisten oletettu alkamispäivä.
Runsaasti valkovuotoa ja rinnat älyttömän kipeät. Ei kuukautiset kuitenkaan alkaneet.Astonished Face-Call Me Hand
Tässä nyt DPO 12 tämän aamun testi;First response. Aamuvirtsasta.
Tuo ilmestyi testiajalla 3 minuutissa.
Kokemusta kyseisestä testistä?
Itse koin erittäin selkeäksi. Ei tarvinnut tihrustaa vaan erottui heti tuo viivanalku.
8A41C2C4-56C7-4B99-90B7-A598921FCBCB.jpeg
Testiajalla 3 min.

Liitteet

• 6C7E8131-FDE1-4F7B-AEA1-467D9EEA1556.jpeg
    6C7E8131-FDE1-4F7B-AEA1-467D9EEA1556.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 436
Muokattu viimeksi:
Runsaasti valkovuotoa ja rinnat älyttömän kipeät. Ei kuukautiset kuitenkaan alkaneet.Astonished Face-Call Me Hand
Itse koin erittäin selkeäksi. Ei tarvinnut tihrustaa vaan erottui heti tuo viivanalku.
View attachment 108087
Testiajalla 3 min.

Joo, kyllä mäkin nään haamun Beaming Face With Smiling Eyes
Oon kerran tehny tollasen testin, ja oli kyllä selkeä nega, muuta kokemusta mulla ei oo, mutta näytti oikein. Toivottavasti viiva vahvistuu Baby-Clapping Hands

Selvästi Emilian testissä jotain näkyy! First response on sen verran herkkä testi, että voi antaa haamua/ näyttää väärää tulosta mikäli on ongelmana PCOS tai kohonnut FSH sekä reagoi tietysti helposti myös kemiallisiin. Toivottavasti Emilian testit lähtee kuitenkin vihdoin vahvistumaan!

Muoks. Tuon testin herkkyyshän on muistaakseni vaan 6,5? Tässä vielä normaalit hcg viitearvot verestä
naiset fertiili-ikäiset alle 5 U/l
raskaus/raskauden jälkitila yli 25 U/l
postmenopaussi alle 14 U/l
miehet alle 3 U/l

Muokattu viimeksi:
View attachment 108087
Testiajalla 3 min.

Oletko tehnyt toisen merkkistä? :)

Kiitos viesteistänne. Blue Heart
Päivitys: Menkat alkoi DPO 12,eli iltapäivällä vuorokauden myöhässä. Kemialliseksi tulkitsen siis. Voihan…* Eli nyt ainoa keino enää toivoa on että pääsemme tutkimuksiin. Ensimmäinen ovulaatio moneen kuukauteen (kipujen perusteella) ja sekin meni ”harakoille”. Todella kova pettymys minulle jälleen:mies tsemppaa mutta minua masentaa tämä jatkuva epäonnistuminen. Epätietoisuus miksi en raskaudu enää. Syitä olen monia löytänyt. Kierto ja luteaali on lyhentynyt vuosi sitten (37vuotiaana) kahdella päivällä,ennen 28vrk ja 13vrk: nyt 26 ja 11vrk. Tutkimuksiin odottelua nyt. Jos julkiselle pääsemme olisi helpotus,mies kyllä jo ehdotti menemisimme ensi kuussa yksityiselle.Beating Heart
Kermakannu:
Joo tein RFSU liuskoja ja sain selvän haamun maanantaina eli päivää ennen menkkojen alkamista. Oli selvä plussa,ei viivanpaikka
0476B02E-0712-4CE6-9EF1-B22AC49F1F47.jpegDpo 11

Vaikka olisi kaikki ns. kohdillaan ja ovuloisi joka kierrossa, ei se raskaus aina välttämättä heti valitettavasti ala. Mukaan tarvitaan myös paljon onnea. Raastavaa ja sydäntäsärkevää, mutta toivoa ei kannata menettää.

Onneksi Emilia ootte apua jo hakeneet. Ehkä herkkien testien haamuilut ovat yhteydessä tuohon kierron lyhenemiseen?

Menin vielä äsken tekemään pois toisen First Responsen ja One Stepin 10miu. Lataan kuvan tänne. En ollut pidättänyt ja juonut kyllä paljon kahvia…ei siis aamupissasta.
B2B7D51E-2DF3-4737-AA10-B8E5954BD5DC.jpeg
3 minuutin kohdalla vielä parempi kuva FR testistä:
A5422DFC-4613-4C54-9489-78D1326A6A87.jpeg

Täällä jää taas testit tekemättä... Yöllä alkoi niin kovat virtsatieinfektion oireet että en millään usko tuon tulehduksen ja antibioottien jälkeen mitään elävää kohdussani olevan.. Jossei antibioottikuurin jälkeen menkat ala niin katsellaan tilannetta uudestaan, nyt menen lämpimään kylpyyn litkimään karpalomehua pettymykseeni. Confused FaceBeaming Face With Smiling Eyes

Menin vielä äsken tekemään pois toisen First Responsen ja One Stepin 10miu. Lataan kuvan tänne. En ollut pidättänyt ja juonut kyllä paljon kahvia…ei siis aamupissasta.
View attachment 108118
3 minuutin kohdalla vielä parempi kuva FR testistä:
View attachment 108119

Ihan selkeästi näissä edelleen jotain näkyy Anguished FaceVuodatko paljonkin? Olisiko mahdollista että sulla olisi vain alkuraskauden vuotoa? Toki jos tämä oli kemiallinen niin voihan testi näyttää vielä hailuraa vaikka vuoto alkanutkin. Kai?
Toivottavasti kyseessä olisi tuo ensimmäinen vaihtoehto ja plussa tulisi kuitenkin Beating Heart

Ihan selkeästi näissä edelleen jotain näkyy Anguished FaceVuodatko paljonkin? Olisiko mahdollista että sulla olisi vain alkuraskauden vuotoa? Toki jos tämä oli kemiallinen niin voihan testi näyttää vielä hailuraa vaikka vuoto alkanutkin. Kai?
Toivottavasti kyseessä olisi tuo ensimmäinen vaihtoehto ja plussa tulisi kuitenkin Beating Heart
Vuoto tyrehtyi yhtäkkiä niin paljon että jouduin ottaa tamppoonin pois.
Siispä päätin tehdä nyt heti PC,joita ostin koska niitä on kehuttu palstalla.

Liitteet

• 462501D4-7D96-4476-BE73-78C1055C7665.jpeg
    462501D4-7D96-4476-BE73-78C1055C7665.jpeg
    287.8 KB · Katsottu: 418
Nämä ovat sitten vain viivanpaikkoja? Lauantaina dpo 12 alempi ja tänään ylempi dpo 14, kuvittelisi että olisi viiva vahvistunut jos on todellinen.. Confused Face Toki mahdollista että munasolu irronnut pari päivää myöhemmin, mitä kuvittelin, mutta silti..

Liitteet

• 766F2C12-5BE3-4C8E-94DA-48A25E6DC5AB.jpeg
    766F2C12-5BE3-4C8E-94DA-48A25E6DC5AB.jpeg
    2.7 MB · Katsottu: 270
Takaisin