Plussa vai ei?

Tässä
 

Liitteet

  • 58C8B567-BC32-49E1-9A47-E9DE05E9D5C4.jpeg
    58C8B567-BC32-49E1-9A47-E9DE05E9D5C4.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 324
Älkää ostako noita rfsun testejä, ei herkkiä ekkä punasia.. niistä tulee vaan paha mieli. Ne näyttää oikein kyllä raskauden jos semmoinen on mutta aikaisessa vaiheessa ne antaa vaan räikeää viivanpaikkaa ja siitä sitten innostuu ihan turhaan :sorry: Itse ostin näitä (liuskoja), kun halusin seurata viivan vahvistumista mutta vasta kun olin ensin plussannut digillä

muoks. Itsellä oli käytössä raskauskeijun one step puikot ja liuskat 10miu joilla plussasin dpo 9 ja puikossa oli selkeä viiva niin digi näytti jo raskaana 1-2.
Nämäkin antanut joillekin viivan paikkaa mutta itselle aina toiminut oikein.
Kuva liitteenä dpo9 viivasta, joka osoittautui plussaksi.
 

Liitteet

  • E24FE8F4-BA96-4AB3-A89A-D75A042C5BDF.jpeg
    E24FE8F4-BA96-4AB3-A89A-D75A042C5BDF.jpeg
    221.9 KB · Katsottu: 217
  • BE8ED90C-B62D-4A61-B5F0-7332F6102793.jpeg
    BE8ED90C-B62D-4A61-B5F0-7332F6102793.jpeg
    113.9 KB · Katsottu: 230
Täällä toinen epätoivoine RFSU testien ostaja. Ainoa joka löytyy edullisesti ja on herkkä. Mulla oli menkat myöhässä ja innostuin todellakin kun ei PMS oireitakaan ollut laisinkaan. No eilen ”tiesin” että raskaana ollaan,koska ei vuotoa vieläkään. Mieheni kanssa sitten rakastelimme useampaan otteeseen ( ei rajua) vaikka pelkäsin sen johtavan vuotoon(kokemus vuoden takaa siitä raskaus meni kesken ja vuoto alkoi yhdynnästä).
Eilen tuli ensin veriläikkä ja sitten kunnolla siteeseen. Oli kp28/25 jo.
Nyt tein,en aamun ensimmäisestä vaan lirupissasta(en ollut testien lähellä aamupissan aikana),ja siihen tulikin pinkki toinen viiva. Pissa oli rakossa puolituntia ja myös samalla Pregcheckin. Siihenkin sain jotain näkymään.Tai on hyvä mielikuvitus,heh…
Pelkäänpä että vuoto jatkunee ja ”viivat” katoaa. Mutta kommenttia vaan.) RFSU testi on mikä on, tiedetään.

503262EA-2A76-4064-B699-6F3059AD11BA.jpeg 6CB26E9C-FA2B-4274-9DA9-3FEC536BD0F3.jpeg
PC testiin tuli hailea testiviiva(kuivana kuvattu)
3C47B4F5-F0FF-4A0A-A4D5-9B83769F7264.jpeg
 
Älkää ostako noita rfsun testejä, ei herkkiä ekkä punasia.. niistä tulee vaan paha mieli. Ne näyttää oikein kyllä raskauden jos semmoinen on mutta aikaisessa vaiheessa ne antaa vaan räikeää viivanpaikkaa ja siitä sitten innostuu ihan turhaan :sorry: Itse ostin näitä (liuskoja), kun halusin seurata viivan vahvistumista mutta vasta kun olin ensin plussannut digillä

muoks. Itsellä oli käytössä raskauskeijun one step puikot ja liuskat 10miu joilla plussasin dpo 9 ja puikossa oli selkeä viiva niin digi näytti jo raskaana 1-2.
Nämäkin antanut joillekin viivan paikkaa mutta itselle aina toiminut oikein.
Kuva liitteenä dpo9 viivasta, joka osoittautui plussaksi.

Tuo onkin todella selkeä ja jo DPO 9 Mulle tuli noilla one step puikoilla joka kerta viivaa vaikka en raskaana ollut. Mutta eron huomaan tuohon sun testiviivaan se on selkeän punertava. Eli siitä sen sitten tietää.
 
Pari päivää sitten roskishaamu cb tänään Apteekin ultralla tällainen. Mitä ootte mieltä plussa vai ei? (Menkkojen alkuun n. 3 päivää)
 

Liitteet

  • IMG_20210613_101908.jpg
    IMG_20210613_101908.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 185
Täällä vuotopäivä 2. Alkoi kyököttää aamulla todella hyvin. Se oli syy miksi tein RFSU testin. Enkä ollut pidättänyt virtsaa edes. No siihen tuli parissa minuutissa tuollainen. Enhän voi olla raskaana koska vuoto alkoi (seksin jälkeen!) lauantaina.
49A68A38-9CCB-4CF5-BAE1-BCBB21507914.jpeg
2 minuutin kuluessa (yläkuva)
931D1AA5-FEC1-4923-BED7-7389BFE45FB0.jpeg
Luonnonvalossa (3 min kohdalla)

BBCB2B2F-3997-4D64-A185-455B7FE47826.jpeg
Testiajan jälkeen
 
Täällä vuotopäivä 2. Alkoi kyököttää aamulla todella hyvin. Se oli syy miksi tein RFSU testin. Enkä ollut pidättänyt virtsaa edes. No siihen tuli parissa minuutissa tuollainen. Enhän voi olla raskaana koska vuoto alkoi (seksin jälkeen!) lauantaina.
View attachment 103721
2 minuutin kuluessa (yläkuva)
View attachment 103724
Luonnonvalossa (3 min kohdalla)

View attachment 103722
Testiajan jälkeen

Miksi testata jos menkat jo alkaneet? Ja sanoisin että nuo testit ei ole positiivisia.
 
Miksi testata jos menkat jo alkaneet? Ja sanoisin että nuo testit ei ole positiivisia.
Aamupahoinvoinnin takia testasin. Ja siksi että vuoto alkoi seksistä. Ennen sitä ei ollut merkkiäkään kuukautisista,ja PMS-oireita ei ollut myöskään. Ja kai sitä silti saa testata vaikka olisi vuotoa?
 
Saa sitä testailla ei kai siinä mutta mun mielestä pidemmän päälle rahan tuhlausta. Ja sun kierto päivillä näkyisi jo normi testissäkin selkeämmät viivat jos raskaana olisit. Digi on herkkä ja varma ei tarvitse arpoa.
 
Mulla tuli rfsu:n herkällä selvä haamu ja menkat alkoi muutama päivä tuon jälkeen. Enää en rfsu:n testeihin koske! Niin monta kuukautta yrittämistä takana, että kyllä vähän kirpasi. Kuvassa näkyy vähän että viiva punersi ja ihan livenä katsottuna oli enempi väriä. Pettymys oli suuri.
20210610_133337.jpg
20210610_134416.jpg
 
Mulla tuli rfsu:n herkällä selvä haamu ja menkat alkoi muutama päivä tuon jälkeen. Enää en rfsu:n testeihin koske! Niin monta kuukautta yrittämistä takana, että kyllä vähän kirpasi. Kuvassa näkyy vähän että viiva punersi ja ihan livenä katsottuna oli enempi väriä. Pettymys oli suuri.View attachment 103734 View attachment 103735

Tää on kyllä niin selkeä, et uskaltaisin veikata kemiallista :pompus:
 
Tää on kyllä niin selkeä, et uskaltaisin veikata kemiallista :pompus:

Samaa ounastelin itsekin, mutta enempi kallistuin ajattelemaan että testi on ollut joku "maanantaiversio", joka näytti törkeää viivanpaikkaa.:sad001 Tein noin pari päivää tuon testin jälkeen uuden, nega tuli ja toivo hiipui. Alavatsassa oli omituista painon tunnetta tässä kierrossa,jota ei aikaisemmissa kierroissa ollut. Kierto normisti 28-29 päivää,mutta alkoivat kaksi päivää etuajassa.
Ja laitoin tuosta "viallisesta" testistä melko tuohtuneena palautetta rfsu:lle.:laughing021Halusivat hyvittää minulle testin aiheuttaman pettymyksen jollain muulla heidän tuotteellaan, mutta raskaustestejä en heiltä välttämättä enää haluaisi.
Mutta nyt kohti yk10.. voi kunpa ihme tapahtuisi pian.:smiley-angelic001
 
Laitan tänne clear blue testirivin, jos joku haluaa ihmetellä. Ite löysin huonosti kuvia cb haamuista, kun oisin halunnut vertailla. Ensimmäiset kaksi roskishaamuja ja testattu ihan liian aikaisin. Plussa näyttää musta testiajan aikana vahvemmalta. Sen jälkeen väriä valuu tollaiseksi viiiruksi niinku viimeisessä ennen digiä.
 

Liitteet

  • IMG_20210614_215826.jpg
    IMG_20210614_215826.jpg
    2 MB · Katsottu: 290
Raskauskeijulta tilattu 25mlU testi. Voiko näyttää näin vahvana viivan paikkaa? :wideyed: en muista että olisi ennen tullut tälläistä hailura viivaa.. tässä tupla viivassa mielestäni jopa punaista :nailbiting:
Pitäisi olla kp3 menossa, mutta koska kuukautisvuoto ollut hyvin epämääräisen niukkaa ja tänään iski kauhea päänsärky joten ajattelin varmuuden vuoksi testata ja tässä tulos... help me! Mielipiteitä kaipaan, onko haamu vai vain viivan paikka :nailbiting:
 

Liitteet

  • 20210617_232701.jpg
    20210617_232701.jpg
    1,019.5 KB · Katsottu: 220
https://aijaa.com/0OSSGT

Me käytetään kondomia tällä hetkellä, joten raskauden mahdollisuus melko olematon. Dpo nyt jotakuinkin 7 joten senkin puolesta turhan hätäistä, mutta havahduin eilen viiltävään kipuun ja poltteluun alavatsassa, joka pian hävisi. Tänään aamulla pyyhkiessä tuli valkovuodon mukana hyvin vähän verta, mitä ei enempää ole nyt tullut. Ainahan näihin melkein jotakin viivaa tulee kuulemma, mutta näättekö te tässä jotakin? :arghh:

Ehkä tuo oli kiinnittyminen? Joten ehkä testissä voisi näkyä jotain parin päivän päästä. Tuo testi näyttää rfsu perusviivanpaikalta.
 
Takaisin
Top