pk-seudun tapaaminen

KukkaMaria84

Silmät suurina ihmettelijä
Ajattelin, että voitaisiin ihan omassa ketjussa sopia pk-seudun odottajille tapaamista. Keskustelu käy niin vilkkaana marraskuun mutinoissa, ettei aina perässä ehdi pysyä [:D]

Olisin siis myös halukas tulla tapaamiseen. 20.11 on myös mulle hiukan huono. Olisiko joku arki-ilta parempi (esim. se 19.11)?
 
Arki-illat vois mullekkin sopii paremmin ku noi viikonloput on jo aika pitkälle puukattu täyteen. Tuo 19.11 perjantai on kuiteski huono mulle, koska olen sillon iltavuorossa lauantaivuoron takia, niin en sillon pääse tulemaan. Mutta muuten yleensä perjantaisin pääsen klo 15-17 töistä.
 
olis kiva tavata, mutta toistaiseksi meikäläisen vapaat vaihtelee rajusti niin kauan kuin olen vielä töissä. lauantai 20. pvä ei nyt sovi... joku toinen kerta?
 
minuakin kiinnostaa tapaaminen. olis niin kiva oppia tuntemaan täältä Helsinginstä muita odottavia äitejä ja perhevalmennus on vasta tammi-helmi vaihteessa!!


 kannatan tuota 22.11 klo 17. :)
 
Juu kuullostaa hyvältä! Eiköhän meidät masuista tunnista :) tuskin sen kummempia merkkejä tarvitaan :)
 
heippa, voihan vitsit, tulisin niiin mielellään tapaamiseen, mutta mulla on juuri yötyö viikko menossa voi siis olla et oon niin poikki etten saa itteäni sinne asti raahattua [&o] just ja just töihin jaksaa sit taas yöksi. Mut jos ei kauheesti väsytä niin koetan kyllä tulla.
 
minä joudun perumaan mamma treffin omalta osalta kun on flunssa iskenyt sekä minuun että mieheen :(
mukavaa iltaa kaikille mammoille ja masuille!! :)
 
Takaisin
Top