Pk-seudun odottajat!

tyttönenn91

Jostain jotain jo tietävä
Päätimpäs tehdä tälläisenki :)

Itse odotan esikoista, eikä mun lähipiirissä löydy enään pieniä vauvoja tai ympäriltäkään. Joten olisi kiva jos täällä pk-seudulla jotkut innostuisivat treffailemaan ennen vauvojen syntymää ja sit vois olla kiva myös tehdä vauva-treffejä kun saamme pikkuiset maailmaan :) Olisi niin mukava jakaa ajatuksia muuallakin kuin täällä nettimaailmassa. Koska mua ainakin pelottaa että "eristäydyn" vauvan kaa kotiin ja kukaan ei jaksa kuunnella kuinka meidän pieni vauva oppi sitä tätä ja tota.
 
Täältä löytyy yksi ! :)

Itse olen kans yrittäny ettiä Pk-seudulta suht samanikäisiä mammakavereita, kenellä olisi vauvat suht samanikäisiä. :) Kyllä kavereita löytyy kenellä lapsia on jo, mutta siinä vaiheessa kun oma pienokainen parin kuukauden päästä ilmestyy, niin heidän lapsensa ovat jo reilun vuoden ikäisiä niin ei se mun mielestä oo niin sama asia kun samassa kuussa/pari kuukautta ennen tai jälkeen syntyneet vauvat.

Itsekkin pelkään sitä, että erakoidun vauvan kanssa yksin kotiin, kun ei ole ketään mammakaveria kenen kanssa lähteä johonkin vauvojen kanssa ja tehdä jotain yhdessä. Äippälomakin kun alkaa, niin inhottavaa kun suurin osa kavereista vuorotyössä niin ei niilläkään aina aikaa mulle ole, ja ei kukaan jaksa enää kuunnella mun vauvahömpötyksiä. :D

Olen itse siis 19-vuotias ja esikoinen tulossa, laita vaikka privana viestiä jos innostaa tämmönen mammakaveri. :)
 
Täältä Löytyis kans yks ;:) 

Itse olen myös koittanut ettiä pk-seudulta mammakavereita, mutta huonoin tuloksin. Omaan kaveriporukkaani ei kuulu semmoisia ihmisiä kenellä olisi lapsia..
Olisi mukavaa päästä juttelemaan jonkun/joidenkin kanssa erilaisista asioista, koska olen huomannut että kaverini alkaa olla jo kyllästyneitä vauva hömpötyksiini :D
Itellä ollut myös samanlaista pelkoa tuon "eristymisen" kanssa vauvan synnyttyä sekä kun äitiysloma alkaa kuun lopussa.. Vaikka onhan kotona poikaystävä ja koira jotka pitävät seuraa mutta ei se ole aina kivaa nyhjätä kotona ja olisi mukavaa nähdä uusia ihmisiä. :)
Jos vielä on seurankaipuuta niin voi laittaa viestiä :) Ikää tällähetkellä 20 vuotta ja esikoista odottelen :)
 
Takaisin
Top