Pk-seudun odottajat

Helmikuun loppu passais mulle paremmin ku hyvin.
Meillä tänään r-ultra emoticon
Ja helmikuun kaks ekaa vkl on jo synttäreitä ja häitä :)

Minäkin mielelläni mukana tapaamisessa helmikuun lopulla. Mulle olis arkipäivät (joskus käy myös virka-aikaan ja sen jälkeen sitten vielä paremmin) parempia tapaamiselle kun viikonloput, mutta eipä kaikki viikonloputkaan oo mahdottomia... Miten teillä muilla?

Rakenneultra on Kättärillä 1.2. (mua pelottaa ihan hurjasti!!!) ja sinne siis myös synnyttämään, jos kaikki menee oikein hyvin haluan polikliinisen synnytyksen, jos rahaa olisi enemmän haluaisin synnyttää kotona, mutta se on vaan tässä maassa niin liian kallista...

Ultrakuulumisia:

rakenneultrassa käyty! :)
painoarvio 350g, pituus 14cm, täysin terveeltä ja ihanalta näytti ja kaikki oli niinkuin pitääkin! Rv 20+0 ja TYTTÖ tulee...!! <3

Miten onkaan onnellinen olo! Kahden viikon päästä olis sitten 4D ultran vuoro.

Hei mitäs tänne mammoille kuuluu? :) Aika hiljaista on ollut!

Täällä kuuluu hyvää, pääsin juuri kauheesta flunssasta eroon, ei ollut kivaa mutta
sainpahan luvan kanssa saikutella viikon verran. Tyttö on alkanut potkimaan useamman kerran päivässä, ja kädelläkin tunsin jo hellät potkut. Ihanaa!
Ensi maanantaina on neuvola ja sitten tiistaina 4D ultra jihuuu :)

Lapsen isäkin on alkanut olemaan hengessä mukana, mikä on ollut tietysti kiva helpotus, vaikkakin vaan ystävinä tässä ollaan. Mutta ihanaa kun on ollut ultrissa mukana ja mun tukena.

Nyt on masu kasvanut ja viikkoja 22+1. Kyllä se aika rientää!

Mukavaa loppukuuta kaikille!

Huhtikuu lähenee loppuaan, mitenkäs se tapaaminen?
Mulla on tämä viikko aika kiireinen, mutta ensi viikolla uskoisin aikaa löytyvän joku iltapäivä :)
Mitenkäs muilla?

Kumpa huhtikuu jo lähenisi loppuaan
Meillä on tuolla facebookissa pk-seudun ryhmä jonka kanssa on tapaaminen sovittu ens keskiviikolle. Haluutteko liittyä siihen ryhmään?
Voidaan toki sopia tapaamisia erikseenkin jos porukalla kiinnostusta :)

Morjens!

Jeps, mä oon jo ihan huhtikuussa kun noita Kela juttuja pähkinyt pari päivää emoticon
Voi kumpa olisi juu jo huhtikuu!

Onkos kyse nyt huomisesta vaikos ens viikon keskiviikosta? Ja moneltas se ois?

Takaisin